Waar kan ik rood wit geblokt lint kopen???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 21:25

Hoi allemaal
sinds een weekje. ben ik ook een beetje aan t freestylen met Ailin. Wil vooral omdat we net beginnen de Join up van monty roberts doen. Gewoon om een verstandhouding te krijgen waarbij we samen veel gelijk zijn. maar waarbij ik er wel boven sta(ok klinkt vaag, maar weet ook niet hoe ik t beter kan zeggen) wil van uit dat principe haar later aan allerlei verschillende dingen laten wennen enzo en gewoon samen een band opbouwen. Ze is wel snel afgeleid. en kijkt naar elk geluidje. Maar dat is niet echt het probleem. mijn probleem is meer dat de bak te groot is. ze rent me dan gewoon voorbij (ik hou haar niet bij, weinig conditie) en gaat dan in een van haar 2 favo hoeken stalstaan. ik zie t wel aankomen. Maar ik ben er dan niet gewoon om te kunnen zeggen dat ze ook daar door moet gaan. dus dan heeft ze weer t idee dat ze zo nog wel even door kan gaan en beginnen we wer bij t begin. Nu raadde iemand mij vandaag aan om van dat roodwitte lint te kopen en dan de helft van de bak af te zetten. Maarja waar koop je zulk lint eigenlijk??? andere tips zijn natuurlijk ook welkom

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:08

eh misschien een stom idee, maar stap eens een politiebureau ofzo binnen en vraag waar zij zo'n lint vandaan halen (stop politie), Misschien kun je er bij hun wel een kopen/krijgen???

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:55

Ik weet dat ze bij de usa shop wel touw etc hebben. misschien dat ze daar ook van dat lint hebben. ik heb wel een hele rol maar die gebruik ik zelf. *grijns* heb nog wel wat afval liggen. is ook een hele boel. Ik kan het wel opsturen. Maar dat is duurder als een nieuwe rol kopen denk ik.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mark
Berichten: 47
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: Langeweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 00:21

Bij ons kun je dat lint gewoon bij de Boerenbond kopen.
Groeten van Monique (moeder van mark, en ook paardegek)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 07:12

Marjolein
Misschien hebben ze het wel bij van de Kamp in Lieren!!!

Jacqueline

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 08:58

Wij zetten de bak gewoon af met hindernissen... ik weet niet of jullie dat materiaal hebben?? Is net zo makkelijk!
Groetjes van laura

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 09:32

is meer gedoe!! zon lint span je, ff vast zetten aan beide kante.. moet je helemaal met hindernissen gaan slepen!!

"Some memories are best forgotten"

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 09:38

dat lint moet je toch ook met schrikdraadpaaltjes oid neerzetten, anders hangt het veel te slap

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:44

Hoi,

Ik heb het gewoon bij de Karwei gekocht, een bouwmarkt, net als de Praxis of de Gamma. Geen probleem hoor.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:59

geen punt....bij karwei!
Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 13:19

gaan eerst de gamma proberen.
hindernissen is inderdaad wel een gesleep. en die hebben ze daar nog niet. Naja we zijn wel met de pension gasten op zoek, omdat Peter en daniella altijd zoveel voor ons doen. geven we ze aan hun. dus binnenkort leert ze ook sprongeTJES maken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ikke

Berichten: 37460
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:01

Mocht je er nou echt niet aan kunnen komen dan kan ik het bestellen bij de Techische Unie, of iemand anders die daar kan inkopen, alleen bedrijven en ze zijn daar streng in. Succes.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-01 10:06

is gelukt. gewoon bij de gamma. nu hoef ik niet meer de longen uit mn lijf te holen. t ging al meteen een stuk beter.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 10:55

Ik had het eens nodig om een stuk bos af te zetten voor een spel (op kamp waar ik leiding was) toen ben ik naar de provincie gegaan (die hebben de werkplaats, waar ze borden maken enzo bij ons in het dorp) en daar kreeg ik het zo mee.
Bij de gemeente kan je het ook wel (tegen een kleine vergoeding?!?) krijgen
Succes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Bielsje, BimAsSpi, hoogendroog, josien_m_, Kirrietje, Mark0919, senna21, Vagabondo, XladyX en 42 bezoekers