Ik wil een reunie organiseren voor de mensen die er waren in de periode dat de Triple-X nog van Marc was, dus rond 1994/1995 tot het moment dat hij het verkocht aan de nieuwe eigenaren.
De reunie wil ik bij ons thuis organiseren of bij een vriendin, eventueel zelfs mét de paarden van toen ( degene die nog leven natuurlijk)
ElCamino schreef:TRIPLE X REUNION STAMPEDE
![]()
zondagmiddag 30 oktober 2011
vanaf 13.00 uur
uitnodigingen volgen nog per post.
Iederen kan nog via PB zijn adres doorgeven !!!
Natuurlijk heb ik al een aardige lijst van paarden uit die tijd met de betreffende eigenaren, bijrijd(st)ers, verzorgers etc maar ik wil niemand passeren. Ook via Facebook, Hyves etc probeer ik mensen te achterhalen en ik hoop dat er Bokkers zijn die me ook verder kunnen helpen.
Buiten de namen van paarden en mensen heb ik adressen of nummers nodig, en ik hoop dat mensen die zich hierin herkennen mij een PB kunnen sturen met hun gegevens zodat ik ze een uitnodiging kan sturen.
Adresgegevens etc liever NIET in een normale reactie geven maar per pb!!
De volgende paarden ( en bijbehorende mensen ) heb ik al: Moet alleen nog adressen hebben!!
Amarilla-Maria&Marc
AnnaOnna-Barbara&Pepijn
Appie-Joost, Sara
Bowie-Annemieke, Ruud, Myla
Brat-Peter, Astrid
Bronco-Marloes
Chevy-Jeanette
Chexy-Isabel
Chico-ikke
Cily-Ton&Trudy
Chrystal-fam Zwart
Filia-Janet
Forny-Sofie
Gypsy-Pim, Esther
Hale Bopp-Mylene, Linda
Herbie-Jessica
Horry-Kenne
Jazz-Tamara
Jae Bar Dol-Babs
Juanita-Diana
Kahrtoum-Nicole
Light-Nic&Mark
Lucky-Jeroen
Mama-Lex, Christy, Janneke
Mevr de Bruin-Peter
Misty-Jan
Montana-Karina
Nedir-Peter
Penny-Henk&Gerda, Guus&Nora, Saskia
Pocahontas-Carmen
Rose-Martina
Silver-Chrisy
Skip-Jan
Soraya (rip)-Carolien&Arnold
Star-Ad
Tex-Betty
Utah-?
DJ-Ed&Cora
Ik hoop dat mensen zichzelf herkennen en me een pb willen sturen, of wanneer je mensen kent attendeer ze dan even op dit topic.
Zoas bokkers van Wennekers, Starnmeer etc etc.
Alvast Bedankt !!!
Chantal
TRIPLE X REUNION STAMPEDE
Mijn cowgirl had hem zorgvuldig in een hoes opgeborgen en aan een hanger opgehangen.