Tja, dat het lekker gaat hier kan ik iet vertellen....
Even geleden kregen we te horen dat we plotseling, van het landje waar wij onze stal en bak enz hebben staan, binnen een paar weken weg moesten zijn.
Na grote zoektochten hebben we 1 sept. de paarden verhuist, en waren we een beetje begonnen met het bij elkaar rapen, uitzoeken en sinds dit weekend een beetje uit elkaar schroeven van de stal.
Maar vanmorgen kregen we plots bericht, rond 6 uur was er bij hun een melding binnen gekomen, ons zomerhuis en onze stal stonden in de brand, met ruim 7 meter hoge vlammen viel er niks meer te redden en is alles tot de grond aan toe afgebrand... ik schrok me rot...
Al mijn spullen enz, die net weer aangevuld waren na de inbraak van afgelopen winter, zijn verbrand.. er is echt niks meer over..

Het is vrijwel zeker aagestoken, aangezien er geen elektriciteit daar is en dus geen sluiting heeft gemaakt, en geen gas aansluiting zit ed...
Godzijdank waren de paarden er net 2 weekjes weg, die hadden het onmogelijk kunnen overleven als ze er gestaan hadden...
Het zit dus niet echt mee de afgelopen tijd, hopen dat er nu betere tijden aan zitten te komen...
Wat trouwens wel opviel, tussen alle rokende resten hout ed lag op de plek van de boxen nog netjes al het vlas, ik wist helemaal niet dat dat niet brandbaar was....
gr Danielle.