gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is dus eigenlijk hetzelfde als een slof, maar dan voor mensen die niet met 2 teugels kunnen/willen rijden. Naar mijn mening is het net zo'n tijdelijke oplossing/verbloeming van problemen als een slofteugel. Ann_moi schreef:Een thiedemann staat voor mij een beetje gelijk aan een slofteugel, alleen heb je een thiedemann er altijd bij, en een slofteugel kan je loslaten.Het is dus eigenlijk hetzelfde als een slof, maar dan voor mensen die niet met 2 teugels kunnen/willen rijden. Naar mijn mening is het net zo'n tijdelijke oplossing/verbloeming van problemen als een slofteugel.
kimmysan schreef:Ann_moi schreef:Een thiedemann staat voor mij een beetje gelijk aan een slofteugel, alleen heb je een thiedemann er altijd bij, en een slofteugel kan je loslaten.Het is dus eigenlijk hetzelfde als een slof, maar dan voor mensen die niet met 2 teugels kunnen/willen rijden. Naar mijn mening is het net zo'n tijdelijke oplossing/verbloeming van problemen als een slofteugel.
Ben ik het niet mee eens, de thiedemann laat ook gewoon los als het paard nagevelijk loopt. Ik zie liever een thiedemann als een slofteugel.