Ik sjokte naar de woning om de jeans te verruilen voor een zwemshort, een biertje te nemen, en een duik in mijn zwembad te nemen.
Hey JR, ga jij er straks ook even op ? De stem van mijn cowgirl. Ze gingen aan de gang om Sundance, eigenlijk oorspronkelijk mijn reiningquarter, te gaan rijden en te trainen.
Door allerlei gedoe om en buiten de homeranch was het de laatste tijd merendeel mijn oudste dochter die haar had gereden. Ik heb haar wel steeds verzorgd, eten gegeven etc.
Dus ik hield de jeans aan maar nam wel een biertje.
Nou ja, toen de ropers maar aan en rijden, dat was even wennen
Ik was even vergeten hoe zij reageert op de zit en hoe snel ze reageert.Had de laatste tijd soms een enkele keer Savanna gereden, bij mijn trainer was ik ook al 4 weken niet meer geweest, daar rijd ik soms wat paarden.
Ik had haar te koop gezet, Sundance, omdat ik eigenlijk een andere eigenaar zocht, die met haar het reining wedstrijdcircuit in wil. Zelf heb ik daar geen ambitie meer in.
Had een paar advertenties gezet, wel veel respons, maar niet de juiste doelgroep en aangezien ik haar niet voor het geld zelf hoef te verkopen, was ik er verder niet erg aktief meer mee, met de verkoop.
Nu, we hadden het er zo over.
Nu blijkt eigenlijk dat de rest van de familie haar wel wil verkopen, mits er iemand komt die er wat mee gaat doen en uitbrengt in wedstrijden.
Komt dat niet op ons pad, houden we haar liever zelf, want van een ontzettende moeilijke puber, is het nu door door volhouden en consequent zijn een goeie reining quarter geworden.
Want we kunnen er nu allemaal op rijden en mee overweg.
Bovendien weet ik niet hoelang Savanna, die nu 17 jaar is, nog leeft. Soms heb ik wel eens het idee dat ze niet oud wordt, als ik haar gedrag observeer.
Die wordt snel oud, vind ik.

ik ben in ieder geval geen 18 meer en dat is te voelen.