binnenkort wordt ze weer een keer helemaal getoiletteerd en gewassen enzo, dan komt desje wel een keertje chique op de foto te staan, om het goed te maken

op weg richting de grafheuvel
even wat vliegjes weghalen
desje werd wild?

en ik met desje(mn truitje is wel erg felrood geworden door de digi, hij is in t echt ook wel knalrood maar dit is wel n hele rare kleur!)
nog even wat stappen
toen gingen we desje ff laten draven
ze is gewend om de ene kant(naar rechts op de foto) te stappen en dan de terugweg kei hard te mogen galloperen, vandaar dat ze soms wat moeilijk te stoppen was, en de andere kant op wilde ze niet zo heel fanatiek draven!
deze kant op wilde ze wel

stoppen was iets moeilijker.....
ze stond hier al bijna stil, ik dus ook al, en ineens liep ze door, waardor ze mij zo ongeveer meesleurde

tsja dan maar eten
en ze komt weer braaf mee
de andere kant op was ze wat minder enthousiast(zeker na 10x heen en weer lopen

toen was ik moe en mocht iris ff gaan rennen!
toen had ze telefoon

ik stond in best hoog gras en rende die kant op, waardoor desje helemaal wakker werd omdat ze niet wist wat ze hoorde, kreeg ze zo'n heel attent koppie

weer rennen
uitrusten
en weer stappen tssk die iris heeft ook geen conditie zeg

bijna thuis
weer thuis zagen we een heeeeel zielig hondje de heel graag mee had gewild

en thuis in de wei met desire
en Desire zelf(zonde, 2 jaar terug was het een slank&chique Z dress paard nu is ze van mn moeder en staat al een tijd stil, is ingezakt en dik, lijkt wel 28 ipv 18)
dat was het weer!
als iris weer een keer hier is gaan we desje helemaal mooi maken en mag ze mooi op de foto(btw destiny&desire zijn gewoon dik, niet drachtig zoals sommige mensen weleens denken