El Roy APTO goedgekeurd voor dekdienst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:28

Gefeliciteerd hoor. ik vind het een super mooi paard.. Zoiets wil ik later ook. Niet teveel barokke uitstraling en toch een goed sportpaard...

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:48

Nogmaals gefeliciteerd!!
Dat je het vertelde stond ik echt met mijn oortjes te klapperen
en stond even met mijn mond vol tanden.
Maar ik vind het echt helemaal te gek, gaaf en niet te geloven!!
Je hebt echt een superseizoen achter de rug.
Maar het is je van harte gegunt.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:19

Gefeliciteerd! Party!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:43

Idra schreef:
De Campéon de la Raza van DIT jaar is nochtans echt geen mooi paard, met wel superbewegingen.... Misschien is hun beleid aan het veranderen?
Ik vond qua uiterlijk niets aan het paard, maar hij kon wel geweldig draven. Ik verwacht wel dat hij nog wat breder gaat worden, nu is hij nog maar zeven, maar als je hem zo ziet staan was er niks aan...
Grelo was Surcampéon...


Ik hoorde al dat de kampioen van het ras de halfbroer van Grelo is geworden. Misschien had je dat al gezien aan hetzelfde brandmerk op de bil. Ach het mag ook wel aangezien deze mensen voor dit paard 140 000 gulden hebben betaald. Dit paard had 2 jaar geleden in zijn klasse gewonnen en vorig jaar was hij nog niet eens bij de beste 3 geplaatst. Zo zie je maar wat kan veranderen in een jaar tijd.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 00:03

Hier ook een van de aandringers (had een virus op mijn computer dus vandaar het late antwoord)

GEFELICITEERD!! Maar dat wist je al. Ik heb zelfs nog op deze goedgekeurde engst mogen rijden. Moet zeggen dat ie nog steeds even lief is!