,ik gelijk mijn moeder gebeld komt helemaal van haar werk naar huis en weer bellen om vanavond te komen kijken het was in totaal wel 4 uur rijden!
pokkenend dus!wij afgesproken,dus snel naar de trein en kaartje voor 200gulden
gekocht,ik ging haar nog even bellen dat we halfuurtje later kwamen zei ze doodleuk dat hij net verkocht was terwijl we juist van te voren heel duidelijk vroegen of ze hem vast wou houden!domme doos!
ja ze zei wel sorry maar wou niet eens voor de kaartjes betalen of zo,ja haar man had hem opeens verkocht die hadden al een trailer mee en toen was ie weg,sorry hoor maar het paard staat op hun eigen erf dan hoor/zie je toch zeker wel een trailer voorbij gaan een half uur ervoor was ie er nog!echt boos!
dat zijn toch geen afspraken!!!
dus we gaan haar nog fijn even een mailtje sturen dat dat toch niet zo kan,gelukkig mochten we toch nog de kaartjes inruilen en kregen we het geld terug.
\ maar ja das niet wat we wouden,misschien hyad je hem gezien bij horses:3jr flemmingh doruto ruin.de nieuwe eigenaren hebben hem niet eens klinisch gekeurd maar zo ingeladen ik vind het een vreemd verhaal.ben best
leek me erg leuk paard voor leuke prijs.echt balen gewoon.straks had ik niet meer gebeld en sta je daar dan 4 uur later,echt rotstreek.

Orry's bloedlijn is