Ook weer voor tijdelijk helaas.(hoogstwaarschijnlijk)
Alles ging PERFECT!

Hij was binnen 5 min te trailer in, zelfs na z'n nare ervaringen. wat is het toch een geweldig beest

Eenmaal erin ging de hele trailer en auto op en neer, maar anders hadden we ook niet verwacht.
Eenmaal op weg bleef hij rustig (nouja, zolang hij minstens 3 poten op de grond houd is het goed

Hier zijn we net aangekomen, bezweet koppie

Uitladen, ging ook perfect

Net eruit, ik bezig met 'm rustig houden. lukte redelijk alleen kreeg ik een poot op m'n teen

waar zijn we nou weer??
De buitenkant van de stal :
binnen; links de opslagplaats, als je die deur openmaakt kom je in de wei uit

En rechts de stallen waar ik gebruik van mag maken:
Toen naar de wei....
kennismaking; ze zijn al bijna vriendjes

Passion stelde zich meteen onderdanig op en dat andere paard is ook niet dominant dus het gaat perfect. Af en toe een beetje een boze blik van dat paard omdat Passion meteen al wou gaan kriebelen enzo maar ze kunnen gewoon samen eten enzo!
Overal aan snuffelen natuurlijk, 2 uur was hij nog steeds de wei aan het verkennen, en die is echt niet groot

Grafit liep 'm echt de hele tijd achterna (ff voor de duidelijkheid, die maakt hier net een bocht

Toen werd het tijd om te rennen, ik was alweer vergeten hoe lekker hij kan lopen, normaal als hij showt loopt hij ook wel grappig maar niet mooi als nu

eerst een rustig drafje:
Slechte kwaliteit helaas, anders was dit een superfoto!
Weer slechte kwaliteit en net achter het volleynet EN op het verkeerde moment, maar het geeft een beetje een beeld van oa zijn staartje

Goedzo jongens, lekker samen eten

Iedereen was al gelijk weg van hem, vooral nadat ze ff lekker gerend hadden. tja kan ook niet anders, mijn paard heeft een superkarakter

Pff wat ben ik toch een opschepper he, maar ik ben nu zoo trots op m'n ponytje

Maandag laat ik alles maken; zadels, neusriemen peesbeschermers etc en dan in de loop van de week ga ik lekker rijden

na een paar keer erop zodat hij de hulpen goed kent enzo gaan we lekker langs de maas rijden. heeerlijk!
en overmorgen even lekker in onze nieuwe buurt gaan wandelen(wat hier heerlijk gaat)
Ik ben zo blij dat alles goed is gegaan en ik kijk er al naar uit dat we dalijk lekker kunnen gaan rijden