Hallo! Even snel een vraagje, vriendin van me heeft een paardje en de vader is een fries x kwpn van manege vrieswijk. Daar stond als ik het goed heb ook ooit James Bont Junior. Weet iemand wie deze hengst is en of hij nog leeft!? De website van de manege die doet t niet, dus ik vraag het even!
Evt heb ik een foto van de hengst.
(ik weet niet of het hier goed staat! Sorry als het niet zo is!)
Ik heb denk ik wel een idee, is de hengst bruin/bont of zwart/bont?
De zwart/bonte hengst die zij daar destijds hadden heet Bart, en de bruin/bonte hengst Melis .. Heb je een foto? Dan zou ik even kunnen kijken..
DeNIse997
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-11 12:07
Ik bedoel Gaye, is heel weinig over bekend, jammer genoeg dat de website t nog niet. En de manege zelf reageerd niet zo snel op mailtjes geloof ik.
Zorro_
Geplaatst: 20-07-11 13:05
DeNIse997 schreef:
Ik bedoel Gaye, is heel weinig over bekend, jammer genoeg dat de website t nog niet. En de manege zelf reageerd niet zo snel op mailtjes geloof ik.
Die hengt heb ik ook nog gekend!! Geen idee of ze hem nog steeds hebben...
leoenpat
Geplaatst: 20-07-11 13:08
Ik heb een kleinzoon van Gaye die is er nog hoor, op manege Vrieswijk! Heel mooi paardje niet zo groot. En bart natuurlijk, ook een prachtige hengst de vader van mijn veulen:-) Ik heb van beide foto's als je interesse hebt kan ik ze je wel sturen. James bont Junior staat daar niet voor zover ik weet. Ze hadden daar wel Picasso staan die is recent verkocht naar Duitsland.
Misschien kom je op Manegepraat meer mensen tegen die de manege en de hengst kennen, ik verplaats je topic er naartoe:
F-AM -> MA
DeNIse997
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-11 12:50
@ Colette, ik heb geen idee wie je bedoelt met Haar!? Ik heb inmiddels contact met de oude eigenaresse, en met mensen die een kind hebben van Gaye/kleinkind :p James bont junior staat bij hun foto's, ik heb gemaild naar manege vrieswijk maar nog steeds geen reactie.. Bedankt allemaal voor de informatie!
hij heeft daar wel al een paar keer gestaan... hij staat nu in de achterhoek bij stal hofs ... en vanaf 1 oktober gaat ie voor de winter maanden naar een andere stal, maar ik weet nog niet welke stal ...
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 01-09-11 10:37
James Bont Junior is een hengst bij ons op stal. (Dekhengst) Eigenaar woont id buurt van Amsterdam en gaat binnenkort weer x terug. weet niet waar vrieswijk ligt? Als je deze hengst bedoeld
Staat idd op stal hofs. Ben dagelijks bij m in de buurt. Haha
MariaMaaike
Geplaatst: 24-09-11 20:56
Gaye staat nog steeds op Manege Vrieswijk. Ik krijg daar namelijk les. Ik weet niet wat je precies over hem wilt weten, maar hij staat er dus nog steeds ;D
Ketly
Geplaatst: 03-01-12 21:52
ik heb dit paard nog gereden, superfijn paard om te rijden.
Ik heb stage gelopen bij Vrieswijk in 2002 ongeveer.. Was toen geen James bont Melis heb ik nog wel gekend, Bart en gaye ook en die staan er nog! Gaye vind ik leuk..