Ik ga redelijk vaak op kamp en op kampen waar ik kom hebben ze allemaal van de vreselijke dekjes... Of ze hebben dekens. Maar bij de kampen van dekjes mag je vaak ook nog een eigen dekje doen..
Ik heb 3 dekjes, maar die zijn allemaal te mooi om voor kamp mee te nemen. Daarom dacht ik een goedkoop dekje te kopen/bestellen voor op kamp.
Denk het qua praktische ook blauw handiger is... En idd ook van paard.
Duhelo
Geplaatst: 18-07-11 15:54
een full veelzijdigheid => iets te groot maakt niet echt uit, veelzijdigheid past meestal wel onder dressuur (alhoewel ik nog een manege moet zien waar ze dressuurzadels hebben ), en een donker kleur zodat vuil minder opvalt ps: bij decathlon heb je dekjes vanaf 12 euro
Oke ik heb hem besteld en het is de blauwe Full geworden Meest praktisch Dit is echter geen manege waar gewoon les gegeven wordt maar een ruitercentrum
Wij op de manege hebben wel dresuurzadels volgens mij . Tenminste we HADDEN er 1
Het is Ruitercentrum Fjordenpaard Maar het zijn wel goede dekjes maar ja ook wel normaal maar ook wel beetje versleten soms
demare_rikja
Geplaatst: 18-07-11 16:31
Ik snap dat je nu denkt: daar ben ik mooi klaar mee! Maar een ding hoor: als je nu eens een wat kleiner paard krijgt? Dan heb je mooi een te groot dekje. Zrry voor die opmerking.
Gass
Geplaatst: 18-07-11 16:31
Bij ons op de manege hebben we meerdere dressuurzadels hoor!
En ik heb gewoon dressuur dekje onder mijn springzadel, gaat ook prima!
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 16:32
Hmm gezien mijn lengte niet
Duhelo
Geplaatst: 18-07-11 20:35
demare_rikja schreef:
Ik snap dat je nu denkt: daar ben ik mooi klaar mee! Maar een ding hoor: als je nu eens een wat kleiner paard krijgt? Dan heb je mooi een te groot dekje. Zrry voor die opmerking.
Kleur is je eigen smaak, En voor de maat zou ik Full doen... Die past op de meeste paarden en Grotere pony's
_Lucy
Geplaatst: 20-07-11 20:45
op rc het fjordenpaard hebben alle paarden dit jaar nieuwe dekjes onder hun zadel gekregen hoor, dus denk niet dat het nodig was ze hebben altijd wel goede dekjes, niet altijd even mooi maarja.. vind je het trouwens niet een beetje zonde om speciaal voor een ponykamp een dekje te kopen? (maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten:) )
Ik ga in de herfst... Maar sowieso vind ik het wel leuk om met een kamp (maakt niet uit wat) een eigen dekje te hebben Maakt het toch wat persoonlijker vind ik
Wanneer ga jij dan
_Lucy
Geplaatst: 21-07-11 14:47
oke, nouja moet je natuurlijk helemaal zelf weten ik ga overmorgen (week 4 dus ) en zou eerst misschien ook in de herfst gaan, maar denk nit dat dat door gaat, want heb geen geld xD
haha volgens mij praat ik nu ook met jou in het gastenboek, kan dat kloppen? xD ik ben Lucy