Nadat ik de afgelopen dagen eigenlijk me een beetje druk had lopen maken over zijn bewegen, bleek vandaag maar weer dat ik mezelf eens een flinke schop onder mijn kont moest geven.
In het begin van de les ging het nog niet helemaal zoals ik graag wilde. Maar daar kwam al snel verandering in. Mijn instructrice liet me een paar rondjes zelf rijden en zei: "Ok, en nu aan de slag!" Kortom ik was gewoon te veel aan het muggenstiften geweest. Ik moest gewoon niet mutsen en rijden

Laiser ging het heel goed doen. Zo goed zelfs dat hij uit zichzelf opgericht ging lopen en goed begon te zakken van achter. Ook zat ik zelf keurig netjes op mijn paard.
Waarop ze zei: "Als je hem zo in de proeven rijd, zijn jullie ware concurrenten voor mijn jonge hengst en mij

En ik heb die hengst laatst een keertje zien lopen onder haar en was er echt weg van. Ik wist dat ze die hengst uit wilde brengen in de klasse die ik ook rijd. Ze wil namelijk dolgraag eens tegen grote haar zus (= dat ben ik

Maar nu zegt ze dus gewoon dat ik op deze manier een concurrent van haar wordt met haar hengst.
Ik voelde me toch eigenlijk wel gevleid