Vervolgens wordt ik gebeld door een vriendin, haar paard staat bij mijn pony's in de wei, dat Jasmin kreupel loopt. Dus ik erheen, ze belast haar hele linker voorbeen niet en heeft pijn (ze laat heel haar hoofd hangen

Toen ik haar kocht had ze al slechte voorhoeven en ik weet dat het stom is om zo'n pony te kopen, maar ja ik was gek van d'r en nam het risico. Ze stond toen op voorijzers, die zijn 6 weken terug eraf gehaald en haar hoeven zijn iets gecorrigeerd (ze had een soort clownsvoetjes en delen van haar verzenen mistte) Haar ijzers zijn eraf gehaald omdat het ten 1e achterijzers waren (echt raar erop gezet, mijn smid heeft ze 10 min bestudeerd en snapte niet waarom die eronder zaten

Maar ja de smid moest dus volgende week eigenlijk weer komen, haar voeten waren ondertussen al een stuk beter. Ze loopt dus nu kreupel omdat van haar linkerhoef de hele binnenste draagrand weg is

Ga zo gelijk de smid bellen (kan pas na 21 uur) en dan zullen er wel weer ijzers onder moeten. Ik hoop echt dat ie morgen gelijk kan komen, want ze heeft echt pijn nu. Haar hoef was ook warm.
Ik baal echt dat ze weer op ijzers moet, want haar rechterhoef was echt stukken beter geworden en daar gaan dus nu ook gaten in om haar linkerhoef weer goed te krijgen...
Eigenlijk mag ik niet klagen want ik heb zelf het risico genomen om haar te kopen, maar het ging zo goed en dan net voordat de smid weer komt (wilde helemaal trots laten zien dat er zo'n verbetering in zat) gebeurt dit dus.....
En ze heb pijn en daar kan ik echt niet tegen