Nu alweer ong. een half jaar geleden werd mijn lievelingspony van de manege, Shelly genaamd, verkocht. Shelly was een lieve, ondeugende, donkerbruine C-pony. Ik vond het heel erg dat Shelly verkocht was, vooral omdat ik echt niet wist waar ze was. Dus ik ging op zoek, ik plaatste een topic op bokt: [PG] Manegepony Shelly, na een paar maanden kreeg ik een reactie dat op manege de Driesprong in Bergambacht een pony stond die Shelly heette. (Van bokker ArlandoO, nog bedankt daarvoor!!) Ik ging zoeken op hyves naar een hyve van die manege en die vond ik met als profielfoto, een foto van Shelly!!
Ik was natuurlijk heel blij dat ze het echt was, en dat ik nu wist waar ze stond. Toen wou ik er natuurlijk graag een keer gaan kijken, via een meisje van school die daar reed kon dat. Zij ging bijna elke dag naar die manege en ze vroeg, toen ik vertelde dat Shelly daar stond, of ik een dagje mee ging. En dat hebben we dus woensdag (6 Juli) gedaan. We hebben lekker gepoetst, geknuffeld en foto's gemaakt! Het was een geweldig leuke dag!Shelly heeft het daar volgens mij erg naar haar zin, ze zag er heel gelukkig uit. De pony's mogen daar ook lekker in het land, buiten de lessen om. De eigenaars van de manege waren ook erg aardig, en de sfeer was ook gewoon heel gezellig. Ik ben blij dat Shel op zo'n leuk plekje is gekomen!
Shelly en ik:

Groetjes Annemarie