lindar1985 schreef:hey!
Ik denk dat een paardje wel goed te combineren is met een studie, maar niet met een studentenleven.
Ik heb zelf gestudeerd, en pas een paard gekocht toen ik klaar was.
Ik had wel tijdens mijn studietijd een verzorgpaardje waar ik 3x per week heen ging, maar dat was altijd moeilijk te combineren met mijn drukke leven als student (studeren, feestjes, commissies en besturen).
Ik heb veel vrienden die op de hotelschool hebben gezeten en die waren altijd wel redelijk druk, je hebt dan sowieso meer lesuren dan dat ik had op de universiteit. Dus dat maakt je minder flexibel.
Ik zou echt gaan voor een verzorgpaardje, tenminste als je nu nog geen eigen paard hebt. En als je er al wel een hebt.. je kan het altijd proberen en kijken hoe het gaat.
Maar als ik jou was zou ik in iedergeval volop gaan genieten van je studentenleven en lekker veel gaan feesten, een paard kan je altijd nog hebben.
Groetjes Linda
dankjewel voor alle reacties trouwens!
Ik ben heeel erg over mijn toekomst aan het nadenken momenteel. vandaar dat ik hier zo nieuwschierig naar ben.
@Linda: ik had een eigen paardje, nou ja, pony. Ze is in april helaas overleden.. Iedere dag mis ik het erger en erger.. ik kan gewoon niet zonder paarden volgens mij, haha. Omdat ik het zo mis, mijn hobby, lekker bezig zijn met paardjes enzo, Begon ik te denken over of er misschien een mogelijkheid is een nieuw paardje te nemen. Ik zit nu nog op de middelbare school, en volgend schooljaar heb ik mijn examens. De jaren daarna ga ik natuurlijk studeren. Ik wil graag naar de hoge hotelschool, maar weet nog niet naar welke school ik dan ga.. Of ik ga opkamers in Maastricht, of ik hou het dichtbij huis en ga de opleiding volgen in Rotterdam, 20 minuutjes met de waterbus hiervandaan, of Breda, dat is een stukje reizen.. Zo zijn er nog meer mogelijkheden, maar er zitten verschillen tussen de scholen..
Nu zou het eventueel kunnen. Misschien. maar je moet ook altijd denken aan wat de toekomst ongeveer brengt..