Uitslag Jumping-weekend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Uitslag Jumping-weekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:43

Hoi!

Ben zaterdag en zondag op wedstrijd geweest.

Ik heb Zaterdag nog eens met Biffio mogen springen. (Heb ik een paar jaar geleden opgeleerd, en leren springen en was daarna verkocht.) Omdat haar eigenaresse niet kon meedoen. Heb een 2e plaats gereden *LOL* . Ik was DOLBLIJ!!!

Daarna heb ik me Breeze gesprongen. Een E-pony merrie, die heel pittig is. (Toch zeker zaterdag Tong uitsteken ) Het was zo'n jaar geleden dat ik er nog mee gereden had Schijnheilig ) Ik had een weigering op de 2 en de 4. (Stonden rare zeilen onder, daarna heeft ze alle zeilen en zelfs de waterbak gesprongen )

Zondag heb ik met "Allez-y" gesprongen. Een Welchje. Een koffievosse merrie van net 5 jaar. Met nog niet zo heel veel springervaring. Heb er meteen een 3e meegereden!! Ik was super blij Haha! . Ze wou twee keer stoppen, maar heb haar wat extra aangespoord, en toen ging ze er vlotjes over.

Ik mocht ook nog een hoger proefje met haar proberen. Had 1 weigering op de 5. De rest ging vlot. (Het was de eerste keer daat ik met haar reed. Had er daarvoor nog nooit meegereden.) Ben de eigenaar heel dankbaar dat hij aan mij gevraagd heeft of ik er mee wou springen *LOL* Haha! .

Daarna heb ik (ook voor de eerste keer) met Sioux gesprongen. (Heb er een keer mee geoefend Schijnheilig => parcourtje 90cm- 1m ) Heb een tweede gereden. (Stomme dat ik was, ik was zo 'geconcentreerd' aan het rijden, dat ik een omweggetje heb gemaakt,..anders had ik met gemak 1e gereden Boos! ,..nou ja, maakt niet uit, ik vind een tweede net zo goed Tong uitsteken Haha!

Daarna heb ik ook nog 90cm-1m meegereden. Daar was ik 4e. Had 1 balk in het parcours.

Dat was het. Hopelijk mag ik volgende week weer met Allez-y meespringen *LOL* .


Ps, foto's Cheese! en de uitslag van volgende week volgen later. (Foto's zijn in ontwikkeling, hopen dat ze gelukt zijn Tong uitsteken Haha! )

Groetjes!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:00

feli!!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 20:29

Haha! Bedankt