Vooral met Laica was het nog de vraag of alles goed ging want die was het minst verkeersmak. Maar Anna-Jelly en ik weten wel beter; het is gewoon Roos die niet verkeersmak is en gillend op Laica zit...

We zijn het plaatselijke parkje ingereden waar het hoogste punt van Joure ligt, een heuvel waar vroeger een theehuis op stond. Helaas durfden we alledrie de heuvel niet te nemen omdat hij toch vrij stijl is. Misschien dat we de volgende keer meer lef hebben.

Ook heeft Gammon alvast zijn Sinterklaas cadeautje uitgezocht... Mèn, bere-interessant hoor zo'n etalage met al die spulletjes erin!!! ff koekeloeren hoor! Maar het allerergste was dat hij daarna met zijn neus in zo'n gele vuilnisbak ging wroeten... tsja, ik heb niet voor niks een Tinker hè? >;) ook een afvoerputje vond hij lekker ruiken en ja hoor, doe nog maar zo'n vuilnisbak! Zou daar ook iets lekkers in zitten?!
Daarna zijn we naar het huis van Anna-Jelly gereden waarbij we langs de opa van Littleroosie kwamen. Dus moest er gezwaaid worden.

Op de terugrit moest er ff over het grasveld worden gecrossed wat eigenlijk alleen maar wordt gebruikt als kermisterrein. Het was een harstikke leuk ritje, we zijn dik 2,5 uur weggeweest waarbij we hoofdzakelijk hebben gestapt.
Maar ik blijf me er over verbazen dat eten het enige is waar Gammon aan denkt...