Om een uur of een was Tessebes er en kwam ik net van Marca af. Na een rondleiding en de verhalen aangehoord te hebben van de verschillende paarden ging ik nog even onze hengst Ramires rijden. Ramires loopt Z2 en dekt natuurlijk dus je moet hem wel een beetje in de gaten houden. Hij is ook van nature super lui en je moet hem echt aan het werk zetten. Als ik er 15 minuten opgezeten heb dan gaan mijn bovenbenen verzuren.
Okee ik dus opscheppen dat hij zo braaf is en nouwelijks naar de meiden kijkt, goed opgevoed en blaat, blaat blaat..... Komt hij gezadeld en al de stal uit gaat ie reageren op Salsa die los in de paddoc loopt

Marlies die wilde ondertussen Marca nog evenop het land gooien en die gooide Marca in de boomgaard. (Grenzend aan de bak) Marca nog nooit in de boomgaard geweest ging compleet uit haar plaat, Ramires die een lekker wijf zag scheuren in de boomgaard wilde ook wel meedoen. Chaos compleet. (stond de kim natuurlijk weer eens mooi voor joker he)
Maargoed uiteindelijk is dat allemaal wel weer goed gekomen maar mijn geloofwaardigheid is natuurlijk weer eens sterk gedaald.
Het blijkt dat het paard wat Tessebes rijd, een paard is dat ik nog van vroeger ken. ... leuk he klein is de wereld dan weer. Volgende keer ga ik bij haar kijken.
Doei Tessebes en bedankt voor de leuke middag