Weer wezen rijden vandaag, ging gelukkig weer goed, Image had donderdag dus een echte baaldag. Met het verkeerde been de stal uit gestapt ofzo

Maar omdat ik maar 2, soms 3x per week kan was ik op zoek naar een bijrijder. Meisje gevonden (vrouw van 29), belt binnenkort de eigenaresse om een afspraak te maken. Dat vertelde ik vandaag, eigaresse zo van ja hoe oud is ze. Ik, 29, zij, ow mooi want Leen (haar man) vond dat jij zo weinig kwam, hij wilde het liefst een oudere vrouw want die kon meer. En bedankt... Ik had al voordat ik kwam gezegd dat ik in m'n examenjaar zit en dat ik waarschijnlijk nie zo heel veel tijd heb. Was prima, kon gewoon komen. En nu ineens zeuren dat ik te weinig kom. Ja sorry hoor, had ik gezegd. Heb ik niet tegen d'r gezegd, ik bedenk altijd pas later wat ik had moeten zeggen. Vraag me echt af of ze zichzelf niet giga dwarszit met d'r gezeur... Trek me d'r weinig van aan, heb zoiets van graag of niet en zolang ze me nog niet recht in m'n gezicht zeggen dat ik weg moet, doe ik net of ik gek ben en blijf ik gewoon. Ik had nog zoiets van zal ik zeggen dat ik er dan wel mee stop maar vind het wel lekker, paar keer per week rijden.