Vandaag deden we dat weer. We reden door de straat en bonny moest poepen, jaah dat doet iej meestal als we naar de bak toe rijden, ik probeerde hem al zoveel mogelijk in de berm te laten poepen en ben daarna afgestegen en heb de poep zoveel mogelijk in het putje wat daar in de straat zat geschopt

Nou doe ik dat altijd zo en heeft niemand daar ooit problemen mee, maar vadaag kwam er een man aan en die begon allemaal kei boos op ons te doen en te zeggen dat hij het de paarden nie kwalijk kon nemen maar da wij maar een emmer en een schepje mee moesten nemen en het op moesten doen enzo.. En dat we anders niet meer welkom waren in 'zijn' straat. Ik was eigenlijk best kwaad, ik snap wel dat die man he niet voor zijn oprit wil hebben, maar ik had het al zo veel mogelijk opgeruimd, en die man kan toch niet verwachten dat ik met een emmer en een schepje ga rijden ofwel???

Wat vinden jullie hiervan? Hoe doen jullie het als je gaat rijden? Ik wil het heel graag horen, om nog meer boze mannen te voorkomen

Groetjes Sanne