Natuurlijk ga ik wel dagelijks mee met mijn dochters,maar zelf rijden is toch anders.
Helaas is het afgelopen jaar mijn reuma in mijn handen zo verergerd dat ik als iknaar Magic keek ik al pijnscheuten in mijn lijf kreeg.
MAAr de medicijnen van de reumatoloog blijken nu toch aan te slaan en de laatste paar dagen was de pijn en de stijfheid beduidend minder!!!
En ja dan gaat het kriebelen,dus ik vanmiddag tegen Antoinette IK GA RIJDEN

Antoinette heeft haar toen even wat losser en ronder gereden voor mij zodat ik wat minder in mijn handen zou hebben(magic geeft zich niet zomaar over je moet er wel wat voor doen).
Het opstijgen ging goed en het voelde meteen weer lekker vertrouwd.
Gelukkig kreeg ik van de andere ruiters in de bak alle voorrang en ik waagde me zelfs aan een drafje,alleen bij een open deur maakte ze even een schuiver met me ,maar ik wist nog waar de handrem zat

Wel had ik toen even mijn bedenkingen bij de galop maar ach op een volte wat kan mij gebeuren

Dus ook nog maar even,en zowaar ik bleef nog goed zitten ook.Na 20 min ben ik maar uit gaan stappen ,maar echt wat een mens al niet gelukkig kan maken

Ik heb niet de illusie dat ik GEREDEN heb eerder meegelift ,maar het was erg fijn,ik hoop echt dat het vaker lukt