Meike heb alweer een tijd veels te lange hoeven, hoefsmid zou wel kome maar god mag wete wanneer..
en ze is alweer tijdje hoefbevangen, teminste, ik gok dat het weer hoefbevangenheid is... en kan amper lopen

vandaag kwam ik daar, en zag dat er nu ook al scheuren in dr hoeven kwamen.... dus ik meteen maar weer naar die vent toe om te zegge dat het nu wel echt haast heeft (had het al maar goed..) maar hij was er weereens niet

toen heb ik dr maar gepoetst en terug gezet, en gereden met de andere shetters, en toen k weer terug kwam zag ik dr liggen... wat ze eigelijk in de afgelopen jaren (2 jaar) nooit heeft gedaan als wij erbij waren...
toen ben ik een tijdje bij dr gaan zitten, ze ademde heel hard en onregelmatig, en bij het uitademen deed ze eerst een stukje uitademen en dan verder zeg maar een diepe zucht en dan weer inademen....
ze ging ook de hele tijd eerst gewoon liggen, en dan liet ze zich weer op dr zij vallen en dan wer overeind en zo een tijdje door....
ze zweete verder gelukkig niet...
na een tijdje stond ze wel weer op en ging ze de hele tijd van dr ene been op dr andere been wiegen, en af en toen 1 beentje optillen.... en na een tijdje maar weer liggen

toen heb ik nog een hele tijd bij dr gezeten en uiteindelijk stond ze weer op en liep heel voorzichtig strompelend de wei weer in en ging eten....
ze zag er zo zielig uit

net zoals de hoefsmid, altijd de goedkoopste van de goedkoopste.....
ik ga morgen in ieder geval proberen of ik een hoefsmid mag regelen en dat hij betaalt..... dan komt er teminste een keer een goede, en of ze op een klein landje mag zodat ze niet zoveel eet... hopen dat het dan beter gaat ik weet het verder ook niet meer