Internet (o.a. Divoza, Marktplaats) en de plaatselijke paardenwinkel (Superhorse in Breda, echt een hele leuke winkel). Voor sommige spullen kun je ook naar de Boerenbond.
Tot nu toe is alles nog heel, op een bijzetteugel na die mijn pony stuk heeft getrokken toen ze onderuit ging bij het longeren. Maar da's meer omdat mijn pony een flinke smak maakte, want het was een prima kwaliteit bijzet.
animal center, drunens ruiterhuis, mijn áller eerste paardrijbroek en jodphurs bij de boerenbont. animal center en drunens ruiterhuis vind ik echt nog het beste maar bij drh best geprijst
Eske_B
Geplaatst: 05-06-11 15:01
Divoza in Zoetermeer, MR. Ed en een plaatselijke paardenwinkel(Paardenpassie, is helaas gestopt). Er is hier helaas geen epplejack in de buurt, heb daar een aantal keer via de webshop besteld en ben op vakantie er één keer geweest.
__Amber__
Geplaatst: 05-06-11 15:06
Divoza, Agradi (webwinkel), Piaffe, AHB, Boer & Peerd, Epplejeck en soms de Koopstra, Welkoop en van zulk soort winkels. De beste kwaliteit komt bij de AHB, Boer & Peerd en de Divoza weg. De andere zijn ook wel redelijke kwaliteit, maar doen net iets onder voor de winkels die ik als eerste noemde..
_Lois_
Geplaatst: 06-06-11 19:44
Epplejeck is hier vlakbij. Ik ben erg tevreden, leuke dingen en veel keuze, en als je gewoon een merk kiest is het ook goede kwaliteit