Ik schrok enorm toen ik Irene weer zag (Irene heb ik 2 jaar geleden ingereden en verder gereden, helaas moeten stoppen tijdens MKZ). Zo dik als ze was... Vroeger mijn oogappeltje nu mijn oogmeloen??? Het blijft iig mijn moppie

Verder stond de rest er ook goed bij.

Lutske! Afstamming weet ik zo niet. Gok op Gradus X Peke.. Helaas geen premie gekregen ivm onregelmatig. Ze zagen het pas toen ze al de ring in was, op de trailer gebeurd???

Ewald & Ik en Marjolein(Marfiek)&Valentina voor de boerderij

Mathilda, heb ik ook een tijdje gereden. Erg leuk, maar pittig en karaktervol paardje

Beike, de crosshond

Bernadeth, echt mijn vaders paardje, die 2 vertrouwen elkaar volkomen. Mijn vader mende altijd veel met haar, maar nu de jonge paarden er zijn iets minder.

v.l.n.r. klein stukje van Ynskje, Fleur 2 jarige, Yfke 4 jarige. Yfke was ik bezig mee te beleren, helaas stond ze de 1e dag ongelukkig op mijn voet (ook de 1e dag van mijn vakantie

Mijn vader met Anke. De 3 jarige die mijn vader op dit moment aan het beleren is. Het gaat erg goed. Jammer genoeg nu kreupel. Ook zij zou voor de keuring, sterkeuring. Maar die hebben we moeten afzeggen helaas.

Irene

En als laatst Jeltje! De merrie waar ik op begonnen ben bij hun. Ze heeft dr hele leven elk jaar een veulen gebracht. 3 jaar terug heb ik haar met pension gezet en ze geniet nu nog steeds met volle teugen van de wei

Dit waren ze weer