HELP?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowgirls

HELP?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 19:40

ik zit een beetje met een probleem :?
mijn paardje doet al even redelijk irritant en het ging net effe beter. maar dan vond de boer het leuk om haar samen met dat irri veulen op de wei te zetten, en haar in de stal ernaast te zetten. het is net als moeder en dochter... |o en als ik mijn paardje uit de stal haalt breekt dat veulen haar stal bijna af _-:(
en als ik ze terug breng negeert ze mij compleet, draafy ter plaatse en schiet meteen naar dat veulen, en ze was al zo moeilijk :? kan iemand me helpen aub |( /3 /3

Surprise_

Re: HELP?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:53

Praat met de boer.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:15

RT-P -> YRT

charlotte_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:18

Er valt niet veel aan te doen ik heb een moeder en dochter die altijd samen zijn geweest en die doen precies hetzelfde. Laatstis de dochter over een 1,5 m hoge staldeur gestijgert en daar schrok ik enorm van (het is een shet)

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:23

Misschien word het beter met de tijd. Dan raken ze eraan gewend dat ze af en toe uit elkaar worden gehaald en ook altijd weer bij elkaar terug komen :) En anders moet je gewoon heel duidelijk zijn dat je paard haar aandacht op jou moet vestigen en niet op dat veulen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:26

Ik denk dat je iets specifieker moet zijn.. is 'dat irri veulen' haar eigen veulen? Doet ze daarbuiten wel normaal, als ze het veulen niet meer ziet oid?

In elk geval moet je denk ik de boer maar eens laten zien hoe beide paardjes reageren als je haar uit stal haalt. Misschien dat je hem er daarmee op kan wijzen dat het zo niet goed gaat.

Yellowgirls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 12:02

Magrathea schreef:
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn.. is 'dat irri veulen' haar eigen veulen? Doet ze daarbuiten wel normaal, als ze het veulen niet meer ziet oid?

In elk geval moet je denk ik de boer maar eens laten zien hoe beide paardjes reageren als je haar uit stal haalt. Misschien dat je hem er daarmee op kan wijzen dat het zo niet goed gaat.

het veulen is niet van haar en anders doet ze wel normaal

Naomi_JRSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:34

Met geduld komt het allemaal goed, steeds even bij elkaar weg halen en als ze zich goed gedraagt een beloning geven;)

Siso19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:41

beauisvancie schreef:
Er valt niet veel aan te doen ik heb een moeder en dochter die altijd samen zijn geweest en die doen precies hetzelfde. Laatstis de dochter over een 1,5 m hoge staldeur gestijgert en daar schrok ik enorm van (het is een shet)

zou me ook dood schrikken xD ^^