nahjah, ikke eventjes instappen, was ze eigenlijk best braaf, oortjes de hele tijd naar voren etc, en ze liep lekker door. toen ging ik in draf en madam maakte een superscherpe wending in de draf en hup, naar de stal

ik rij dus altijd in de wei en toen ik weer langs de stal; kwam stond ze opeens stil, dus ik denk: ze gaat plassen of poepen, ikke een hele tijd gewacht, maar ze deej nix, ik geef heel zachtjes been, neej hoor, ze gaat niet, dus ik dnek: ze moet toch echt plassen dus ik wacht nog even. gaat ze grazen! ik denk dus halloooo, mooi niet! dus ik geef weer been, ze loopt niet, ik wat harder, nog niet, nog wat harder, gaat ze achteruit lopen!!!!!! dus ik trek haar hoofd naar de zijkant(is niet zielig met een halster), gaat ze zijwaarts lopen!
ik gaf been en een heel zacht tikje, gaat ze weer achteruit! en de hele tijd met die oortjes naar voren!
ik stond daar dus al een kwartier stil met een pony die niet voorwaarts wou

en daarna wou ze juist superhard, heb ik haar eventjes uit laten renne, en toen was het weer goed, daarna heel rustig uitgestapt en ze was weer de oude