vandaag [zondag] ben ik voor het laatst naar Fabiola geweest.
Ik heb haar lekker gepoetst en gereden en toen even uitgestapt in het bos en daaro nog een sprongetje gemaakt. Ze was zo braaf, en lief... het leek wel of ze begreep dat het de laatste keer was... maar ik heb haar beloofd dat ik sowieso nog een paar keer bij haar op visite kom

Na 3,5 jaar op deze stal gereden te hebben, eerst Woody, toen Marble en toen Fabiola (zie profiel) heb ik besloten om daar weg te gaan. Ik ga nu op ladinus rijden, bij een collega van mijn moeder (foto's zijn al geplaatst) Ladinus is een springpaard, bruin, 1.74 meter hoog maar hij kan ook wel dressuren hoor. Ik hoop dat ik in hem een beetje troost kan zoeken de komende weken, ik zal Fabje toch wel na een jaartje gaan missen hoor, mijn meissie... Ze was meer een soort vriendin, eindelijk een paard dat ik echt kon vertrouwen en waar ik op kon bouwen, ik was zo blij met haar! Ach, misschien op een dag kom ik terug en kom ik haar halen...
Ik wilde het ffies kwijt maarja, het hele paardengedoe is niet afgelopen, er is weer een nieuw begin, en misschien is dat maar goed ook, alhoewel ik misschien ooit nog wel terug wil gaan naar die stal... maar dan moet ik het zelf betalen (groot deel) het is daar toch wel een stukkie duurder, daar gaat m'n salaris... ik zou er een eigen paard van kunnen stallen, das zonder de rest dat erbij kotm (spullen, veearts hoefsmid ik weet het) maar bijwijze van spreken

Maar ach... in mijn Boktnaam zal Fab altijd blijven bestaan