het is net of ik elke dag in een soort gevecht met hem zit (niet dat ik dat met hem aanga hoor).
ik voel het al terwijl ik nog maar 1 rondje met hem aan het stappen ben,staart heen en weer echt vreselijk klieren...
in galop net zo,ik pak hem aan bok,bok,bok...(het is er echt 1tje met een gebruiksaanwijzing)
in het begin was er niks aan de hand..ik denk dat ie aan het puberen is ofzo,omdat er nou meer van hem gevraagd wordt...ik pak hem wel aan natuurlijk...maar net dat laatste stukje is het net of ik daar niet doorheen kom...ik ben ook niet zo dapper aangelegd hoor in dat soort dingen,(door mijn val van vorig jaar) en dat geef ik eerlijk toe *zucht*..
ik wordt goed geholpen door mn instructeur,en het zal ook allemaal wel lukken (hoop ik)
ik zie het nou gewoon echt niet meer zitten..ik kan er wel om huilen,want ik wil zooooo graag,en ik hou ook echt van dat beest...wat ik nu vertelde is nog maar een klein stukje uit alles,hij kliert gewoon de hele tijd,wat ik ook doe...ook vin ik het moeilijk om het zo uit te moeten leggen,je moet het gewoon zien..dat bokken,dat valt nog wel mee,maar de rest,echt etteren,moeilijk om uit te leggen,en hij heeft maling aan de zweep en sporen,daar gaat ie zich echt tegen verzetten,hoe harde tik je ook geeft,of hoe hard je hem ook doordrijft.
ik ga nu al echt elke dag met tegenzin heen...maar gelukkig zitten er ook wel goede dagen tussen hoor...en dan ben ik wel weer happy...we zullen het wel zien...