ruiterkamp hippago

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romee13

ruiterkamp hippago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:57

hoi!
ik ga van het zomer met mijn vriendinnen naar ruiterkamp hippago in drenthe.
ik ben hier nog nooit geweest en mijn vriendinnen ook niet.
nu is mijn vraag aan jullie, weet er iemand hoe deze kampen/manege/paarden zijn?
:D
ik ben benieuwd!
groetjes romee!

Revanches

Re: ruiterkamp hippago

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:58

BRT-->MA

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:00

Ik ben er 3 keer op kamp geweest en 1 keer op trainingsweekend: érg leuk :)) Voor meer vragen mag je me wel een PB sturen hoor! :j

Marthaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:48

Heb je daar laat ik maar zeggen 'je eigen pony' ?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:52

Lang geleden ben ik daar met een vriendin geweest en hadden wij allebij onze eigen pony's mee :)
Ik vond het wel leuk daar :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:52

Romee13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 18:38

Marthaaa schreef:
Heb je daar laat ik maar zeggen 'je eigen pony' ?

ja volgens mij wel! dus ik ben benieuwd haha!

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:41

Hee romee!
Ja je hebt daar je eigen pony/paard die week!
Tis daar echt ontzettend leuk en gezellig! Leuke begeleiders! leuke paarden, en je hebt je eigen huisje waar je in slaapt. En je krijgt er super fijn les =)

deSteegh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:13

Hoi, Ik ken dat ruiterkamp niet dus kan ik niet over oordelen maar wij hebben ook nog enkele plaatsen vrij op ons ponykamp in de weken 28, 29 en 31, maar dat hangt er wel van af hoe oud je bent en hoeveel ervaring je hebt. We hebben groepen van maximaal 12 kinderen, en je krijgt bij ons de hele week je eigen pony waar verder dus ook niemand anders mee rijdt.
Verder hebben we altijd hele leuke en afwisselde (maar wel drukke) programma's. (Zijn wel heel verschillend per week i.v.m leeftijd en ervaring) Voor meer informatie en foto's kun je ook kijken op hyves: http://ponykampzomer2011.hyves.nl/ of op de hyve van de manege: http://pscdesteegh.hyves.nl/
Ik zal hieronder ook even de advertentie kopieeren die we ook op bokt gezet hebben.
Groetjes Lobke

Dit jaar organiseren wij alweer voor de 11e keer super gezellige ponykampen.

Op deze ponykampen willen wij weer allerlei leuke dingen doen. Zo krijg je een eigen pony, die je de hele week mag verzorgen. Dus poetsen, in de wei zetten, invlechten, rijden en natuurlijk vertroetelen.
Er worden ook dressuur-en springlessen gegeven. We gaan bosritten en een trektocht maken, waarbij we ook gaan zwemmen met de paarden! verder gaan we voltigeren, caroussel, mennen, pas de deux op muziek, en een cross rijden, ponyvoetbal zonder zadel, in-uitjes springen zonder handen, En we houden een groot dagspel te paard!
Verder hebben we ook allerlei leuke activiteiten zonder de paarden zoals, zwemmen, spelletjes een quizavond, kampvuur een bonte avond, met jullie eigen act’s, karaoke en niet te vergeten een spannende speurtocht in het donker!

Dit jaar hebben we weer 3 weken gepland.
In principe kunnen alle kinderen meedoen, We proberen de samenstelling van de groepen aan te passen aan het nivo en leeftijd van de kinderen. Er is voldoende gediplomeerde begeleiding.

Het zijn voor de meeste kinderen,(en begleiding) wel vermoeiende weken, dus als je normaal héél veel slaap nodig hebt, is het mischien beter om nog een jaartje te wachten met op ponykamp komen.

Het ponykamp duurt van maandag 15.00 uur tot en met zaterdag 15.00 uur. Op deze zaterdagmiddag worden de ouders om 15.00 uur verwacht, waarna de kinderen een demonstratie zullen geven van wat er in die week geleerd is.

De data voor het ponykamp zijn:
1e week (week 28): 11 jul. t/m 16 juli (Gevorderden 9 t/m 14 jaar)
2e week (week 29): 18 jul. t/m 23 juli (Beginners 7 t/m 12 jaar)
3e week (week 31): 1 aug. t/m 6 aug. (Gevorderden (min. 4jaar ervaring)12 t/m 18 jaar)

Wil je meer informatie dan kun je altijd een keer langs komen, mailen of bellen.
Als je interesse hebt en foto's wilt zien van de vorige jaren kun je ook kijken op: http://ponykampzomer2011.hyves.nl/ of op de hyve van de manege: http://pscdesteegh.hyves.nl/

Graag tot ziens op onze manege,
Paardensportcentrum "de Steegh" Berghem