Ik ben DOLBLIJ!!! In september zijn er heel wat jumpings in onze manege. Vorig jaar deed ik die mee met Ursula. Maar aangezien nu haar eigenaresje terug durft te springen, gaat zij met haar springen. Ik mag er nog mee springen, maar dan moet dat arme beestje 4 parcoursjes springen,...(minstens 3) dus dat vind ik ook maar niks.
Normaal ging ik met Carla springen, een draver die ik zelf heb leren springen. ( Ze was opgeleerd als dressuurpaardje) Het ging al heel goed. Ze was in het begin heel bang. Maar we vertrouwen enorm op elkaar. Dus het zou ons wel lukken, met wat training,... Want de eigenaar had gevraagd of ik toch zeker wel met haar wou blijven springen. Omdat hij Carla niet genoeg vertrouwt, en hij heeft ook geen zelfvertrouwen. Maar omdat Carla springen leuk vindt,...

Dan Sire Rhona wordt nu bereden door een ander meisje, omdat we een speciale verzekering moeten hebben,

Killiwatch wordt ook terug bereden door haar eigenaresje,...dus resultaat: ikke 'paardloos'!!!

Maar nu vroeg een vriendin aan mij: seg, jij springt toch ook mee? Ik: ik denk het niet hè,...

Dus,...nu heb ik een paardje

Ik ben zo blij! Ik ga deze week voor de eerste keer met hem trainnen,...(volgend weekend beginnen de wedstrijden al

Nu maar hopen dat het goed gaat!!!

Na heel veel pech, eindelijk een beetje geluk! Bedankt Liesbethje