Eigenlijk moet ik me schamen.. ik heb vandaag met mini-disc gereden

Ik heb de laatste tijd steeds minder zin om naar mijn leasepony Skippy te gaan. vandaag was het weer mijn dag en ook vandaag had ik er alles behalve zin in

Maarja, dus ik heb vandaar lekker lang gepoest, en geknuffeld, en toen werd het tijd om te gaan rijden. Longeren gaat trouwens niet goed met haar, dan trekt ze haar mond kapot dan vandaar dat ik ging rijden.
Eerst wat appelstroop op het bot gesmeerd. Ik ben de enige diet dit doet maar het helpt naar mijn idee erg goed, want dan heeft het bit iig 1 positieve kant voor Skippy.
Nou, ik heb dus mijn mini-disc opgedaan. Ik had de hele bak voor mij alleen dus ik zonderde me helemaal af om maar zo te zeggen

Affijn, na een tijdje gereden te hebben en we even een pauze kwam ik gewoon tot de conclusie dat het zo onwijs lekker ging!
Skippy liep super, kauwde alsmaar op het bit, ondanks dat de stroop er allang af was. Er kwam gewoon veel schuim tussen der billen vandaan en ook in en op haar mond stond het er vol van. Ja, zal je wel denken, dat is meestal zo, maar dat is bij Skippy dus helemaal niet het geval.
Ben na de pauze nog eventjes door gereden, heb toen een galopje gedaan. De eerste keer wilde ze nog wel onder mij uit rennen, maar de 2e keer ging het heel rustig en soepeltjes. ben toen ook gelijk gestopt, ik vond dit wel een mooie afsluiting.
Ondanks dat het vandaag zo goed ging heb ik niet veel bijzonders gedaan, heb wel veel geoefend met zijwaardse gangen en veel stelling en buiging dingen gedaan, maar dat deed ik eigenlijk altijd al wel. wel viel het me op dat ik zelf een stuk ontspannender was en ook veel meer geduld had met der.. zou dat aan de muziek gelegen hebben?
Ik vond het namelijk wel heel opvallend, want normaal gesproken nen ik iets strenger.

Normaal gesproken doe ik dit nooit, maar het er was vandaag toch niemand en die stilte om me heen leek me ook niks..

Ohja, we rijden in een buitenbak, ver van de weg enz.. dus gekke dingen kunnen er niet gebeuren. Het is nogal afgezonderd van de rest

Maarja, hebben jullie wel eens met discman oid gereden en zo ja, was er toen ook verschil?