Renate (Akerna) had een zadel meegenomen en we zouden eens even gaan kijken hoe hij zou reageren.........
Hij heeft alles enorm goed opgepakt, maar toch is zo een eerste keer een zadel erop wel heel spannend.
Poetsen, en hup het zadel erop

Hij werd op de cirkel gezet en daar ging meneer.......ineens had hij door dat er toch iets op zijn rug lag wat er niet hoorde *grin*.
Hij begon echt keihard te draven.......en hij trok zijn hele kontje in hahahaha.......maar die schat werd na 2 rondjes alweer rustig........hij zal wel gedacht hebben " he.....het bijt niet"hahahaha.
Het engste vond hij het klapperen van de zweetbladen.
Toen hij rustig was hebben ze hem even zo gelongeert en toen de beugels naar beneden gedaan..........nou dat vond het al niet echt indrukwekkend meer

Toen we klaar waren heeft Renaat nog "even" op hem gehangen.........hij bleef als een kip zonder kop staan.......en toen heeft ze haar been er even over heen gelegt........en "tadaaaaaa" daar zat ze op "mijn " Vigotje......

Colet (zij verzorgt hem en gaat hem helemaal berijden) stond er echt super bij te glunderen

Ik had altijd verwacht dat het beleren van een paard met een hoop gebok gepaard ging maar zoals het met Vigo gaat........dat had ik niet kunnen dromen *zucht*
Nu maar hopen dat het zo voorspoedig blijft gaan

Helaas had ik mijn digi vergeten