kan hij zich lekker belangrijk voelen
)We hadden 2 boxen gehuurd, dus ze stonden beide lekker rustig de hele dag een beetje in het stro te wroeten.Puk had daar weinig tijd voor, want die moest 's morgens op voor ster. Even geboktmeet met Karin en Sandra (Honeybee). Naima, de pony van Sandra moest net in de rubriek voor ons, en die werd ster
Ze stond als 7e geplaatst, nog boven de kampioen van Tolbert.Toen was Puk aan de beurt. We hadden de gebr. v Erp bereid gevonden haar voor te stellen. Zij hadden de vader Whinny Jackson voor hij verkocht is naar Engeland, en waren nu zelf ook met 2 jonge Whinny Jackson merries op de keuring. Puk liep geweldig en werd ook ster net als Naima dus, en was bovendien als eerste geplaatst. Ze moest dus 's middags weer voor de kampioenskeuring.
Intussen was er genoeg tijd om te meeten met Karin en Sandra. Sandra had een digicam bij zich en heeft prachtige foto's gemaakt.
We hadden dus uitgebreid de tijd om te kijken naar alle prachtige paarden die voorbij kwamen.'s middags de kampioenskeuring. Grootste concurrent was een andere merrie van Whinny Jackson, die al 2 jaar achtereen kampioen was van de rijpaarden kleine maat (e-pony's) Echt spannend want dat was een heeeele goed merrie. Puk trok alles uit de kast (René v Erp ook
) en de jury vond haar de beste: kampioen!!!
Jantien helemaal overdonderd en aaaapetrots natuurlijk. Puk vond alle aandacht erg leuk, maar was ontzettend moe en blij toen ze weer op de vrachtwagen naar huis kon.

maar het was het waard. Ook het eerste echte ritje met m'n nieuwe autootje (zie
. Anyway, toen maar op zoek naar het gele vrachtwagentje van Lotje en die was zo gevonden. Nadat hun paardjes op stal waren gezet, ben ik naar het voorterrein gegaan, waar ik gelukkig Sandra tegenkwam en toen was de Boktmeeting compleet! Sandra heeft trouwens enorm veel foto's gemaakt, de bovenstaande vormen slechts een bescheiden selectie.
Allemaal afstammelingen van Neron, Netron en Ed King Hill natuurlijk. De kampioen van Tolbert (Naomi, bruinbont) werd nu als tweede geplaatst, ik was op slag gek op dat paardje en heb er dus ook heel wat foto's van gemaakt (alleen heb ik geen digicam dus die foto's laten vast nog heel lang op zich wachten...).

, was dus ff gaan zoeken nu