Bianca is sinds December bij mijn shetlander Cupido weg gehaald. Ze had last van haar hoeven door de aanhoudende kou en ging ergens anders op stal. (temisnte dat werd mij verteld) Toen eind april hoorde ik opeens dat Bianca niet meer terug zou komen. Ze was gedwongen doorverkocht aan een familie. Prachtige plek dat wel. Maar toen kwamen de verhalen dus boven tafel. De leugens die ze vertelden dat ze niet bekapt mocht worden vanwegen iets in haar hoeven. Dat ze vanzelf beter zou worden en dat ze dan weer bekapt zou worden. Maar nee ze verwaarloosden haar gewoon. Ik was in shock toen ik dit van de overbuurman hoorde. Een gedwongen verkoop wegens verwaarlozing... wie had dat gedacht... mijn arme cupido bestolen van zijn meisje maar het is beter zo. Nu zal ze niet meer lijden en heeft ze een prachtig thuis waar ze kan herstellen en oud worden. En ik hoop dat ze nooit meer een paard mogen aanschaffen. En ik zal ze ook nooit meer geloven. Ben ik blij dat ik alles zelf doe voor Cupido anders was hij er nu vast niet meer geweest. Bah wat een rotstreek.
Info Bianca
Ras: mengelmoes
leeftijd: bijna 20
stokmaat: +/- 1.60

snoesje!

luilakje

En hier de slechte tijden...

Licht overgroeit en gescheurt

tot het ergste

afschuwelijk.
Ik hoop dat mijn lieve schat die ik voor een jaar heb mogen verzorgen. Nooit meer wat word aangedaan. En ik hoop ook dat deze mensen ooit meer een paard mogen aanschaffen... ik zal nooit meer iemand geloven als ze zeggen dat een pony niet bekapt mag worden vooral deze mensen niet.