In het laatste bericht had ik gezet dat het erg goed ging en dat ging het ook.

Denies(YouKnowWho) ging tussen door op vakantie een weekje en heeft Amber dus niet gedaan.Amber had dus een weekje "rijvrij".Na die week ging het dus minder

2 dagen later was dus die volgende keer.Eerst maar aan de longe wat goed ging en daarna gewoon los.Wat dus niet goed ging.Ze stopte steeds weer en kwam steeds in verzet.Als Denies haar een tikje gaf dan kreeg ze nog een trap na.OP mij reageerde ze al helemaal niet meer(doet ze normaal wel als ik vanaf de kant sta te gillen

Denies ging weer een weekje weeg dus weer "rijvrij".
Afgelopen zaterdag is Denies er weer op gestapt en het ging al iets beter dan de afgelopen keren maar het was niet je van het.
De volgende dag zou een vriendin van mij komen kijken.En over leggen wat we nu konden doen aan het niet lopen van Amber.
Denies ging erop en ze haalde gewoon geen rare fratsen uit

Mijn vriendin is er nog even op gestapt en heeft haar even aangepakt.En ze liep echt braaf.
Schijnt

Dinsdag is Denies er weer op gegaan en ze liep echt als een zonnetje.Ze heeft niet stil gestaan en geen rare fratsen uit gehaald.
Maar ik was ook de pineut.Even wennen want heb nog niet erg vaak op haar gezeten.Even gedraaft en daarna gestapt wat goed ging.Ze was het maar 1 keer niet met mij eens.
Toch vind ik er niks aan om op mijn paard te stappen.Heel raar maar waar.Vind het echt niet leuk en zie liever denies erop als mij zelf.Maar goed we zullen toch moeten want denies kan ook niet altijd.
Morgen gaan we er weer op en ik hoop dat het netzo gaat als dinsdag.
Sorry voor het lange verslag maar ja het is ook geen verslag van 1 dag.