Als ik niet op jouw houding let doe jij dat volgende keer zelf wel dan? Ziet er eerlijk gezegd uit alsof je paardje heel hard galopperde en jij lifte mee... Ook met neckroPe zou je controle moeten willen hebben... (Met een P want een roPe is een touw. Een robe is een gewaad en dat zou gek geweest zijn ).
Blijven oefenen dus! Succes!
ChanelR
Geplaatst: 27-04-11 11:46
.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 27-09-23 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke pony heb je.. maar TS lijkt idd een beetje groot. Maar misschien is ze bizar licht voor haar lengte? (Ik ben zwaarder dan dat ik eruit zie, mss bestaat het omgekeerde ook )
je lijkt inderdaad erg groot.. en alsof je je pony absoluut niet onder controle hebt maar gewoon vasthoud..
Leinearthur
Geplaatst: 27-04-11 16:17
Leuk dat je eens wat anders probeerd, snap dat je trots bent. Echter vind ik je wel te groot, en vind ik dit persoonlijk niet voor herhaling vatbaar(met jou erop).
First-be heeft toch ook een andere ruiter die er beter op past dan jou? Waarom laat je die er niet op, kan je der tips geven enzo. Zo blijft het voor iedereen leuk
Erg gaaf pony'tje heb je daar! Mischien ben je alleen een beetje tegroot. En je kunt mischien eerst wat aan je houding werken, door zonder zadel met hoofdstel te rijden