Ik heb ziekte van Pfeiffer, en aardig te pakken ook, kan niks meer dan de trap op lopen en doodmoe weer naar beneden sjokken om vervolgens weer te gaan slapen... Daarbij heb ik nu ook nog een flinke keelontsteking die neit over wil gaan. Iig niet zoals het hoort. Donderdag medicijnen gekregen, eentje van 3 dagen.. Na 1 á 2 dagen moest het wel al wat beter worden.. Nou het is nu 5 dagen geleden en naar mijn gevoel erger geworden.
Ben gister met mijn vader na 8 dagen eindelijk eens bij Ewald wezen kijken. In mijn pyama op klompen door de wei

Maar nu is Ewald het probleem.. die pony zit vol energie en ik vind het ook neit eerlijk dat hij nu ineens bijna geen aandacht meer krijgt, gelukkig let Pellie goed op hem

Aan de ene kant heb ik zoiets van een verzorgster?? Dat zint me helemaal niet zo, hij is vrij eenkennig en een heethoofd de laatste tijd, dus iemand anders op hem laten rijden durf ik al neit aan. Nou zou het een oplossing zijn als er iemand hem lekker ging poetsen, met hem wandelen en hem 1/2 x p/w zou longeren. Maar ik kan helemaal er niet vaak bij zijn en ik wil wel weten of het klikt, want als het met Ewald niet klikt dan is hij echt idioot en valt er niks met hem te begaan..
Nog iets anders? Hoe kan ik diegene vertrouwen? Hoe weet ik dat diegene hem neit stiekem opzadelt?? Mijn spullen??
Pfff Ik vind het wel moeilijk, maar aan de andere kant zo oneerlijk om hem een tijd stil te laten staan!!
Iemand tips??