Had gebeld en kon gelijk gisteren avond langskomen.  Ze hebben niet al de dingen van in Urk maar alleen de dingen die ze zelf 'het beste' vonden. En ik kan jullie zeggen het zag er erg aardig uit.  Er lagen het meerendeel dressuur zadels en enkele western zadels nog enkele dekens, hoofdstellen, singels, halsters, ...Ik heb dus gekocht een waterdichte winterdeken en een western pad (had een mooi hoofdstel gezien maar was maar maat cob en is dus echt te klein voor mijn paard
 )Over wat ik gezien heb hier in België hoor je mij niet klagen. Ik ga niet zeggen dat die zadels om dagelijks uren mee te rijden zijn maar ze zien er alvast een stuk beter uit dan de mexicaanse westernzadels.
Ik zou zeggen, laat je niet tegenhouden door al die 'slechte' ervaringen maar ga eens zelf kijken. (en hier bij ons waren de mensen ook heel vriendelijk hoor
 )                                                         
 )  Zoals ik al zei: ZE ZAGEN ER NETJES UIT.  En wat ik nog al meer gehoord heb: voor dat geld kan je geen Westwood of Billy Cook verwachten (Dat zal ieder normaal mens wel weten  

omdat het goedkoop is het niet goed. Misschien kan iemand er erg veel plezier van hebben ondanks de prijs. En misschien geeft iemand niet om het uiterlijk maar meer om het idee dat je er mee kan rijden.