Top weekend!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Top weekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:34

Ik heb mijn zadel vorige week naar de zadelmaker gebracht om opgevuld te worden en kan hem pas donderdag weer oppikken... Dus was ik even tijdelijk zadeloos. Ik had me er dus al enigszins op voorbereid om een weekje rustig aan te doen en wat ritjes zonder zadel te doen toen mijn instructeur naar me toe kwam om te vragen wanneer ik weer met lessen zou beginnen... (na mijn paard zijn vakantie). Dus toen ik zei dat ik even geen zadel had bood hij aan dat ik zijn oude wel mocht lenen..! Weee... dus ik kon lekker dit weekend toch rijden Lachen

Dus dat heb ik ook maar gedaan... Gisteren ging het echt onwijs lekker. Er was wedstrijd op stal, dus ben ik maar uitgeweken naar de binnenmanege, waar ik normaal nogal een hekel aan heb. Komt omdat daar de kantine op uitkijkt en ik hou er niet zo van om voor publiek te rijden Tong uitsteken Maar goed, het beessie liep echt lekker los...

Ik had ook zijn nieuwe hoofdstel in wat ik voor 5 euro gekocht had en ik heb van 3 mensen te horen gekregen dat ze het zo ontzetten sjiek vonden staan. Echt grappig... Maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel sjiek vond Lachen Ik had hier mijn dubbelgebroken bitje in gehangen waar ik toch alweer een tijd niet mee gereden heb... en hij liep er echt super op... Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een K&K, want deze is eigenlijk net iets te smal. Het knolleke is kennelijk nog iets gegroeid Lachen Maar goed... zo lekker los dus dat ik maar niet zo lang gereden heb... Het ging zo fijn!

Buiten dat had ik ook nog de mazzel dat Solon op het land van de buurman mocht, dus daar heeft hij het hele weekend gestaan (onze stal heeft geen land). Hopelijk mag hij nog iets langer blijven staan, maar dat moet ik nog even na vragen...

Heb van het weekend ook mijn kist & kast geschilderd en die zijn nu een hele mooie kleur grijsblauw. Echt sjiek Lachen Het heeft eventjes geduurd, maar nu ik het eindelijk geschilderd heb ben ik er erg blij mee.

Toen ik giseren eindelijk thuis kwam kreeg ik ook nog te horen dat ik een uitnodiging voor een David Bowie concert in London gewonnen had! Dit is een concert voor 300 mensen, invite only, in een studio in London. Dit concert wordt vervolgens over de hele wereld uitgezonden, en het kaartj kost me -helemaal niks-! Gelijk maar even een vlucht geboekt, dus over twee weken zit ik in London! Ik kan bijna niet wachten... Het is echt zo tof Lachen

Ik zit echt helemaal te glimlachen hier... ziekelijk gewoon Tong uitsteken

Europe is our playground


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:40

Mooi zeg, dat alles je meezit
Erg gaaf en dan ook nog een gratis concert Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:42

Najah, vlucht + hotel wordt nog vrij prijzig, maar zeker en vast de moeite waard Lachen

Europe is our playground

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:44

Winning streak heet dat toch??

Het zit je wel lekker mee.

Dat land is toch dat land achter de buitenbaan, waar M. ook graast???

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:48

Yep... Maar Sootje stond gister alleen aan een kant van het draadje, met 2 andere paarden aan de andere kant van het draadje. Ik durfde hem er vanochtend niet echt op te zetten, want ik wist niet of M. er ook op ging... en zowel Sootje as hij zijn nogal dominant... Als ze dan gaan knokken ben ik er liever zelf bij... Kwam helaas dit weekend niet veel van Boos!

Maar ik heb een beetje een vaag vermoeden dat ze het een beetje gehad heeft met het landje, want M. vind het eigenlijk allemaal niet echt leuk meer... Sootje wel, die kan ik gerust een paar dagen laten staan... Soms krijgt hij ineens de kolder in zijn kop en gaat hij keihard rondjes springen.... Tijdens een van die rondes nam hij me toch een sprong over het onkruid heen.... Toch nog springgenen, ergens Tong uitsteken

Europe is our playground

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:27

Wel fijn dat Solon daar kan staan, al is het maar een paar uurtjes per dag. Of het klopt wat je over M. zegt, weet ik niet, zou zo maar kunnen. Zou ik ook zijn als ik die verhalen hoorde Wow!.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:03

Tsja, het zijn M. zijn merries he... en dan komt er zo'n jong broekkie bij die ondanks dat hij een jeweetwel hengst is toch wat te veel hormoontjes heeft en denkt dat hij het allemaal wel eve gaat regelen.

Overigens valt mijn jeweetwel-hengst gruwijk op ruinen. Wat op zich niet zo erg is, maar die ruinen hebben spontaan last van identiteitscrisis als hij bovenop ze springt. En dat uit zich dan weer door even van zich af te slaan. Volkomen terecht natuurlijk, maar ik heb alweer genoeg dierenartskosten gemaakt dit jaar... En M. kan goed mikken Knipoog (terecht)

Europe is our playground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Fly_high, JPitty, Mark0919, Mieke, SunnyHorse en 36 bezoekers