Dus alles geregeld en vandaag kwamen met de trailer aan in de wei......en JAHOOR.....weer ravage in de wei en Cheyenne had de grootste wond tot nu toe....best wel een diepe snede op haar heup (het hoefde net niet gehecht te worden). Het bloedde best wel (de bloedspetters zaten op haar witte beentje). Ik BAALDE als een stekker.....zal je altijd zien vlak voordat je haar ophaalt....
Maar goed....het inladen in de trailer ging SUPERbraaf!!!! De lieverd gaat eerst onderaan de loopplank 5 minuutjes staan kijken en snuffelen en dan loopt ze er zo in!!

Eenmaal op stal aangekomen na een rustig trailerritje hebben we de wond bekeken met de dierenarts (onze buurvrouw). Geen hechtingen nodig gelukkig; we hebben het goed uitgespoeld met betadine shampoo en nu moet het gewoon id buitenlucht genezen.
Ik ben opgelucht en teleurgesteld tegelijk......opgelucht omdat mijn lieverd nu weer veilig op stal staat MET toezicht. Teleurgesteld omdat ze toch nog op het laatste moment een nare wond heeft opgelopen en omdat haar grasvakantie helaas met een week ingekort moest worden.
Maar goed....belangrijkste is dat ze nu weer veilig thuis is!!!! En ze heeft uiteindelijk 5 heerlijke weken gehad op de weide en is met een MEGAbuik thuisgekomen