Ik heb vandaag mn alereerste SGW gereden... en ben dik tevreden.

Vanochtend om half negen kwamen we na een lange rit van anderhalf uur
aan in het Dijkgatsbos. om half 10 moest ik dressuren, dus ingeschreven en opgezadeld, en toen maar losrijden.
Ik moest snel nog een lezer zoeken natuurlijjk, want dat heb ik mn ouders nog niet echt bij gebracht

Proefje ging op zich wel goed, maar kon beter, ze was snel afgeleid, omdat er weining oefeningen in zaten, was een B proef,
( met alle respect voor de B ruiters onder ons..)
toen ik later op de lijst ging kijken zag ik dat ik eerste was van mijn ring met 165 punten

Tussen het dressuur en springen zat ongeveer drie uur.. dus heb toen maar even de cross gelopen..pffff... vermoeiend hoor

Springen ging ook super, en ik was foutloos, mijn dag was al weer goed.. naja bijna dan.. als ik nou ook nog eens met kleerscheuren
door de cross heen kom, kan ie niet meer stuk natuurlijk..

Nou en toen de cross, eerst nog even naar de DA om te checken of alles in orde was,
een meisje voor mij mocht helaas niet in de cross starten, ik schrok wel ff, want ik wou natuurlijk wel die cross rijden, dus ik zat
me al weer druk te maken..

Dertig seconden werden afgeteld, hoe dichter bij de nul hoe meer mnpaardje begon te drammen, alsof ze wist dat ze zo moest,
misscien voelde ze mn zenuwen..
Ook de cross ging ik foutloos door, met 13 seconden over de optimale tijd.. JIPPIE

Eindresultaat: Derde prijs over alle drie onderdelen!!
Ik ben trots op mn paardje, en een heel klein beetje op me zelf,
aangezien ik een jaar geleden niet eens een kruisje durfde te springen..