Ik heb vandaag op het friese paard Naomi een bosrit gemaakt

het was hartstikke leuk

Ik reed dus op Naomi,Dorien op Carolien en Nynke op Parel.
ik was daar dus heengefietst en hun stonden al op me te wachten en hebben we de paarden gepoetst en opgezadelt

Toen zijn we de weg overgegaan en op het fietspad hebben we een drafje meegnomen en Naomi zit lekker joh

Carolien draafde aan de lange teugel omdat z ebest oud is en niet meer zo fit is.het was echt leuk en toen durfde Parel neit verder dus ging ik emt Naomi voorop en gingen we weer draven ik had neit in de gaten dat ik heel snel draafde

dus hun zo roepen:"Samantha even stoppen

dus ik Naomi stoppen maar dat wou ze natuurlijk neit dus heb ik maar rondjes met haar gestapt want je krijgt haar echt niet stilstaand

dus kwamen hun er later aan en heb ik Carolien maar voorgelaten anders ga ik te snel

toen kwamen we laten bij zown stuk waar we een heel stuk voor ons hadden en daar hebben we gegaloppeerd ik voorop want Naomi kan neit achter anderen aangalopperen...,en toen kwamen we bij zo'n stuk waar ik de verkeerde kant op ging want ik ken d eweg in het bos neit

dus ik weer omkeren

wij snel terug later wij lachen natuurlijk

Dus hebben we Nynke emt Parel maar voorop gelaten want met Dorien weetje maar nooit waar je uitkomt

Dus toen gingen we zown weggetje op waar we een heel stuk voor ons hadden dus toen hebben ik en Nynke even wedstrijdje gedaan wij keihard galopperen was echt leuk

haha,dat komt omdat Naomi gewoon sneller kan.
Toen hebben we even met Lange teugelgestapt en later kwam Carolien ook in een drafje er aan

toen hebben we de teugels weer op maat gepakt,en toen kwamen we bij zo'n stukje waar allemaal van die enge ganzen liepen

Toen zijn we weer terug gegaan omdat Carolien niet meer zo jong is en dat ze neit zo veel meer aan kan.
De paarden waren heel erg bezweet en die hebben we afgedroogt en afgezadelt,en toen ging Dorien nog even met Atsje bezig,Atsje is nu ongeveer een maand onder het zadel en doet het erg goed

maar kwam dus kwart voor 7 thuis en toen was me eten al koud

maar ik vond het heeeel leuk

Groetjes Samantha