Vorig jaar had ze een dikke eerste premie en het jeugdkampioenschap, ik moest mezelf toch wel bep. verwachtingen uit het hoofd praten voorafgaand aan de keuring dit jaar..

Ik had bovendien een eerdere keuring, veel dichter bij huis, laten schieten omdat ze er niet echt naar m'n zin voor stond, hoopte wel een beetje dat dat niet voor niets was.
Afijn: ze had 3 x een 7 en 2 x een 8, totaal 37 pnt. en dus een mooie eerste premie
( 1-ste premie is vanaf 35 punten maar de marges zijn klein, er zijn slechts heel wening paarden in Ned. die de 40 punten halen, daarboven komt niet voor).
Ze mocht door voor de kamp. keuring, waarbij het bij de jeugd dus gaat om de beste 2 van de jaarlingen en de beste 2 van de tweejarigen, dus die 4 paaren in 1 groep.
Ze werd reserve jeugdkampioen!
Het kampioenschap had ze niet kunnen winnen aangezien ze in haar eigen rubriek tweede geplaatst was, ware het met 1 puntje verschil op nr. 1.
Ik ben erg trots op en blij met mijn eerste eigen fokproduct, ze is nu een heel eind volgroeid dus hoop dat het een aardige indicatie geeft voor de toekomst.