ik heb geen band met mijn pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

ik heb geen band met mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 15:21

Ik denk dat het hier moet, omdat het over wedstrijden gaat.
Nou is het zo dat vorig jaar iemand tegen mij zei: Jij hebt geen band met je pony en je houd ook niet van haar want je rijd wedstrijden.
Zijn er meer mensen die er zo over denken? Ik vind het leuk om op wedstrijden te gaan, en Twinkle ziet er ook niet ongelukkig uit. Ze gaan meestal 1x per week naar springles, en in het weekend op wedstrijd. Is dit nou zo zielig?

alesha

Re: ik heb geen band met mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:23

Lekker doorgaan met wat je nu doet!
Die mensen die dat zeggen zijn gewoon jaloers!
Hoe jij omschrijft wat je paard allemaal moet doen klinkt dat niet als een marteling voor je paard..

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:56

Hahaha wat een onzin... Of je wedstrijden rijd of niet heeft totaal niks te maken of je een band hebt met je paard of niet.
Je moet het maar zo zien je zorgt juist voor veel afwisseling voor je paardje is ook "houden van" toch?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:57

Hahaaa!! Wat een grappig persoon die jou dat verteld heeft!

Geniet jij maar lekker op jouw manier van je pony ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:00

Totale onzin. Je moet je daarvan niets aantrekken.
Het is helemaal niet zielig. Ik denk juist dat hij het leuk vind. Dat is weer iets anders, dan telkens op dezelfde plek zijn.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:02

En wie, als ik vragen mag, heeft jou die onzin verteld??
Laat me raden iemand uit je directe omgeving die eigenlijk heel graag een keer op jou pony wil rijden?

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:05

wat een onzin , de band zit hem niet een de soort sport dat je doet , het is of jullie lol met elkaar hebben.
dat je elkaar graag ziet , er gaat natuurlijk veel meer tijd voor bij voor je weer op een wedstrijd gaat.

je traint hem , je borsteld hem , je voert hem ed ,,

niks van aan trekken , of jij een band hebt met je pony voel je zelf het beste aan ,, :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:09

hahaha, zei ze dat op 1 april? Echt onzin! En hoe beter het gaat op wedstrijd des te meer band heb je met je pony.

En niemand kan weten of jij van je pony houdt of niet hoor, dat weet alleen jij!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:22

aerdenhout1 schreef:
En wie, als ik vragen mag, heeft jou die onzin verteld??
Laat me raden iemand uit je directe omgeving die eigenlijk heel graag een keer op jou pony wil rijden?

haha! Precies :D ze zit bij mij in de klas en ze ziet er wel jaloers uit. Ik mag haar niet :p ze zit hier ook op bokt dus ik noem geen namen :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:22

Hey Suzette, niets van aantrekken hoor! Diegene is vast gewoon jaloers op jou dat jij wedstrijden kan rijden.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:31

haha dat is een jaloers kippeke. Gewoon niets van aantrekken, het enige wat ik kan bedenken is dat je je paard alleen ziet als je dr op stapt 5 minuten voordat je de ring in gaat, en hem alleen gebruikt als voorwerp om te winnen tijdens wedstrijden. Maar dat lijkt me vrij onaannemelijk. K denk dat je gewoon heeeel veel plezier moet hebben met je pony en lekker een lange neus moet trekken naar die meid.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:35

idd ver gezocht! als jij en je pony hier plezier in hebben, gewoon lekker mee door gaan!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 08:55

Slofje schreef:
haha dat is een jaloers kippeke. Gewoon niets van aantrekken, het enige wat ik kan bedenken is dat je je paard alleen ziet als je dr op stapt 5 minuten voordat je de ring in gaat, en hem alleen gebruikt als voorwerp om te winnen tijdens wedstrijden. Maar dat lijkt me vrij onaannemelijk. K denk dat je gewoon heeeel veel plezier moet hebben met je pony en lekker een lange neus moet trekken naar die meid.

hihi ik moet minstens 20 minuten inrijden en als ik prijs heb word ik 5e en ben ik echt super blij *\o/*

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:47

Wil je goed kunnen presteren met een paard moet je juist een band hebben :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:41

Annekeee schreef:
Wil je goed kunnen presteren met een paard moet je juist een band hebben :D

Inderdaad :D

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:51

idd dikke onzin ik wil ook wedstrijden gaan rijden (volgend jaar denk ik ergens) met mijn verzorgpaard eb als ik al geen band met hem heb wie dan wel?

(ik weet dat ik in herhaling val)
als je geen band hebt met je paard dan had je het welf ook wel gemerkt

imkebirba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:08

Je gaat toch juist op wetstrijd om te laten zien dat jegoedmet je paardje kan op schieten,
Ik rijd wetstrijden en ik I Love My pony en ik heb een goede band mee.
Gewoon lekker wetstrijden gaan rijden die dat gezegendere is gewoon jaloers

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:13

Waarom zou je geen band met je paardje hebben als je op wedstrijd gaat ? >;)
dat is echt de grootste bu*llshit die er is..
dan heb je toch júíst een band.. anders kan je niet eens op wedstrijd want dat gaat niet goed. ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:32

Sommige paarden kunnen gewoon niet zonder wedstrijden.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:39

het klinkt alsof je een jaloers iemand tegengekomen bent :j zoals ik het zo lees, zorg je voor lekker wat afwisseling, en houd je veel van je paardje. wat Annekeee zegt, wil je goed wedstrijden kunnen rijden, heb je júíst een goede band met je paard nodig! :D

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:50

je doet het goed zo, je hoeft geen wedstrijden te rijden als je dat niet wil ;)

jhersisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:54

Je moet je niet laten overhalen en ompraten door andere mensen doe gewoon waar je zin in heb. Ik heb ook verschillende malen gehoord verkoop je pony en koop een betere waar je meer mee kan. Nou ik heb met veel gedult en ook al hoorde ik het van verschillende mensen nu ik eigenlijk zover ben en wedstrijd rij hoor ik dan weer van jullie zijn een goed team en dat vind ik zelf ook dus wat ik wil zeggen luister niet naar andere doe gewoon waar je zelf goed in ben en suc met je pony:)

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:31

Niets van aantrekken! Zolang jij en je pony er plezier in hebben, dan moeen jullie gewoon doorgaan!

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:11

meid, helemaal niks van aantrekken. er is zoveel afgunst onder de paardenmensen. laatst was mijn pony nog een miskoop en kon die totaal niet springen. tuurlijk word je er wel wat onzeker van, maar zolang jij er plezier van hebt is het toch goed? gewoon boven staan en niet op reageren zal ik zeggen!

succes op wedstrijden verder!:)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:13

Ik zal niet zeggen dat die mensen gelijk hebben, ik ken jou en je paard niet. Maar wedstrijden, eigenlijk doen we dat voor onszelf. Een paard zal niet denken "goh, mocht ik nou maar op wedstrijd". Dat wil niet zeggen dat hij het leuk kan vinden als hij er eenmaal is, maar ze zullen er zelf (de eerste keer) zeker niet voor kiezen.
sommige paarden vinden wedstrijden leuk, andere niet. Mijn Haflinger zou compleet flippen, die haat drukte, maar ik ken ook genoeg paarden die het prachtig vinden.