Dus ben er als eerste opgestapt heb hem daarna een paar keer gereden.
Dit ging altijd in overleg en ik vroeg altijd wat ik die dag moest doen.
Paardje was super braaf, maar in begin durfde ze er zelf niet op.
Dus zijn we vorige week begonnen met haar erop wat stappen aan de hand en daarna los en na twee dagen heeft ze ook een stuk gedraafd.
Er werden allerlei plannen gemaakt over lange bosritten (hou niet zo van regelmatig buitenrijden). Dat ik hem zover door trainde dat hij mee kon naar wedstrijden, maar ik moest eerst een paar naar een wedstrijd gaan, als oefening. Er werd vertelt dat ik moest gaan lessen en bij wie (dat wilde ik ook zelf graag) En haar lesgeven zodat ze hem goed leerde rijden.
Dit was dan al met iedereen overlegd en mij werd het verteld. Aangezien dat ik geen ander paard heb om te rijden en het wel leuk vond om te doen stemde ik er mee in.
En vandaag kwam ik op stal en kreeg ik te horen dat ik allerlei plannen had zonder te overleggen en zomaar van alles deed.
Dus dat ik niet meer mocht komen en al mijn spullen mee naar huis moest nemen.
Ik snap hier dus helemaal niks van????
Ik probeer mij zoveel mogelijk aan te passen en laat HUN over alles beslissen en heb met alles overleg gepleegd. En nu durft ze hem zelf te rijden en heb ik alles fout gedaan en op mijn eigen initiatief ?????
Voel me verwart en gebruikt

Vind niet erg dat iemand zegt dat ze hem zelf gaat rijden.
Prima het is hun paard en vond hem zelf ook beetje te braaf en wat lui.
Maar eerst vragen of ik wil helpen in het begin en dan steeds meer van mij vragen en dan uit niets niet zeggen: Ik doe de rest zelf.
Maar mij beschuldigen van dingen die niet kloppen en na trappen.
DAAR baal ik van.
Ik heb alles overlegd zoals het hoort, verwacht dat ook van een ander en normaal met elkaar omgaan is volgens mij niet te veel gevraagd.