hier een paspoortje van Debora:
Naam: Debora
Ras: Arabier
Leeftijd: 18 jaar
Afstamming: Onbekend x Prins Abdullah
zoals sommige van jullie hier wel hebben gehoord. zou mijn verzorgpony misschien drachtig zijn. totaal ongewenst,
voor de mensen die het niet weten heb je hier het verhaal:
er stond een pas geruinde ruin bij ons op stal en zijn met zn alle in de wei gezet. op dat moment was Debora (vzpaardje) behoorlijk hengstig
en Camo (het pasgeruindepaardje) bij elkaar. Na een paar dagen hadden ze Debora met nog 2 paarden in een andere wei gezet , en Camo
stond ook apart met zijn vriendje. Telkens brak Camo uit om bij Debora te kunnen zijn en hebben in totaal 1.5/2 weken bij elkaar gestaan.
Een vrouw bij ons op stal had gezegt dat de eigenaar van Camo had gezegt dat hij nog vruchtbaar was. en dus de kans bestond dat Debora
drachtig zou zijn. we gingen hier niet heel sterk vanuit .( Debora is 18 jaar oud, en heeft zeeer zwakke pezen door een vroeger ongeluk en
had nog nooit eerder geveulend en zou het een hele hele hele zware bevalling worden) Totdat ik op msn een verhaal kreeg te horen dat de
eigenaar van Camo het had gefilmd en op youtube had gezet ....

compleet in! De kosten zou hij absoluut niet gaan betalen, omdat het absoluut niet de bedoeling was en toch bewust gefilmd is. vandaag
was de DA geweest en had een Scan gemaakt. als ze drachtig zou zijn, zouden we een hormoonspuit geven, ik snap abosluut dat niet iedereen
het hiermee eens is. maar dit was anders het beste geweest voor Debora! maar gelukkig was ze neit bevrucht dus ook niet drachtig.
het was heel erg leerzaam om een keer te zien! nou nu genoeg verteld nu komen de foto's!
1. hier had de DA haar been op rust gezet zodat ze niet zou kunnen slaan o.i.d

2. nog mooi het beentje op rust! en de DA ging kijken..

3.

4. haha wat een holle rug

5. braaaf meisje !

6. heeel erg trots op je!

7. natuurlijk ook flink verharen + het scanapparaat