Onderhand was de stalling al 3 maanden niet meer betaald, dus de manegeeigenaar probeerde meerdere malen de eigenaar van Amber te bereiken, maar hij kreeg er niet te pakken. Uiteindelijk heeft iemand anders gebeld, en die kreeg hem wel aan de lijn. Toen zei hij dat ze maar een briefje op moesten hangen dat ze te koop was, voor 5500 euro

En we hoorde dat die eigenaar gezegd heeft dat ze er slecht uit zag SORRY? om te beginnen vond ik haar er helemaal niet slecht uitzag, bovendien had ie anders zelf ook wel wat vaker mogen komen. Die rekent er dus gewoon op dat er wel voor zijn paard gezorgd word

Zo slecht ziet ze er toch niet uit

Ik kan echt niet tegen zulke mensen, uiteindelijk is Amber overal de dupe van. Hier op de manege had ze het nog wel redelijk, maar het beste is natuurlijk lekker op het land. Nu staat ze bij een handelaar, en is het maar de vraag waar ze terecht komt. Het fijnste is als ze een leuk baasje krijgt, maar je weet het natuurlijk maar nooit, ze is nog maar 2, kan alleen longeren, heeft geen papieren........Ik hoop echt voor haar dat ze goed terecht komt, het was zo'n leuk paardje, altijd vrolijk