had al een paar weken niet gesprongen dus ik met volle moed alles opgebouwd en luuk op gaan zadelen. een vriendin van me hielp me. lekker losgereden hij liep echt super. toen los gaan springen. hij pakte super aan. toen van het kruisje een stijltje gemaakt en net op het moment dat ik erop aan rijdt raakt die iets in de stress kon hem nog wel optijd opvangen maar hij het kwaad was al geschiet, hij zette voor de drafbalk af. ik bleef nog zitten wel behoorlijk uit balans

toen wou ik hem dus stilzetten tegen de bakrand. hij stond bijna stil totdat die ineens in zijn koppie kreeg om een bocht te maken en te gaan bokken dus tja als je dan uit balans zit is er weinig aan te houden. dus ja daar vloog ik alweer. dit keer tegen de houten planken aan...
dit is zondag gebeurt had eigenlijk weinig last van mijn arm goed geschaaft en pijnlijk maarja dat is normaal. tot gister ik kreeg er ineens zo last van dat ik vandaag maar langs de dokter geweest die heel leuk reageerde: tsja het zou ook weer niet met jou he

maargoed zijn conclusie: spieren hebben een goede optater gehad dus die zijn goed opgezet daardoor komt de zenuw die van je schouder naar je arm loopt in de knel. daardoor heb ik dus heel last van mijn schouder tot aan mijn hand, het trekt echt. verder is mijn biceps behoorlijk dik mijn elleboog opgezet en een deel van mijn onderarm

heb pijnstillers gekregen die niet helpen en verder gewoon blijven bewegen en zo nu en dan rust in een mitella.
kon wel zezker 3 weken duren

probleem: iedereen is nu beetje bang voor hem. een vriendin van me heeft de enkel gebroken die wou er wel op maar kan dus niet. nu rijdt een andere vriendin van me hem 2 keer in de week en voor de rest moet ik maar een slachtoffer vinden die hem durft te longeren en iet bang voor hem is...... tis allemaal wat he met die paarden