Vanmorgen ging ik op pad naar een afspraak, met iets vertraging. Het plein hier is in reconstructie en ik kon er toevallig aan een kant niet langs. Even omfietsen dus (ja fietsen ja) en ik fiets dus langs een hek. Tegen dat hek staan 2 grote pallets rechtop, die staan daar gewoon. Tot het moment dat ik daar net langs fiets, toen viel er eentje om. Het viel nog mee, ik werd alleen op mijn hand geraakt, door een klein wondertje bleef ik overeind gelukkig. Grote snee en een schaafwond waren het resultaat, maar ik moest naar die afspraak en dus maar gauw weer verder fietsen. Halverwege was een brug niet in gebruik en moest ik weer omfietsen

Op weg naar huis maar even wat verbandmateriaal gescoord bij een apotheek, want dat heb ik niet in huis. Op stal heb ik alles wel liggen, maar thuis was er geen betadine oid te vinden

Met het hele spul in de pleisters ging ik op pad om mijn zadel op te halen. Dat ging allemaal redelijk goed, behalve dat ik op de verkeerde snelweg terecht kwam en dus met een omweg naar huis ging. Volgens mij heb ik vandaag kilometers gemaakt met omrijden. Maar goed, ik kwam uiteindelijk waar ik wezen moest, dat viel allemaal mee. Zadel even op stal in de kast gehangen en nog even naar huis om me om te kleden.
Toen ik vanavond bij mijn auto kwam, kreeg ik weer een tegenvaller, een van mijn banden was lek

Morgenochtend ga ik de wegenwacht bellen om die band te regelen, daar had ik vanavond geen zin meer in. Morgen weer een dag.