Verzorgpony's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JanineVero

Verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 13:30

Hallo,

Ik heb een dringende vraag,
Ik heb leuke pony's gezien die ik wel wil verzorgen.
Er was toen een man aan de overkant vand e weg die zei dat de eigenaar in een ander dorpje woont vlakbij mij maar hij wist niet waar precies.
Hij zei ook dat die man er elke dag komt, alleen ik ben hem nog niet tegengekomen.
Ik wil ze graag verzorgen, ik was er laatst en toen waren ze heel schrikkerig en zeker nog niet beleerd ik denk dat die man alleen maar hun hooi brengt verder dat hij er niets mee doet.
Alleen hoe moet ik dat kunnen vragen om ze te verzorgen? Wat moet ik dan doen? Hebben jullie alsjeblieft tips ik wil er heel graag naartoe. Ik wil ze dan ook graag beleren enzo (Heb wel ervaring mee). Plz help me!

x

Mabotje

Re: Verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:34

Een briefje achterlaten met wat je graag zou willen, naam & tel.nr.?

jannetta1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:35

ik zou eerst aan die man vragen of het mag
als je zijn naam weet kun je kijken in de telefoon gids en dan er heen gaan of bellen
en gewoon vragen of je ze mag verzorgen, hoe oud ze zijn,of ze beleerd zijn en of jij ze anders mag beleren
zou het niet ongevraagd doen.

maar hoeveel ervaring heb je met het beleren?

JanineVero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 13:37

Nou ik heb al een shet beleerd, een haflinger en een vos. Maar dit is een welsh, en er staan vier. Mabotje vind ik ook een goede dacht ik ook aan, van een briefje met wat ik allemaal zou kunnen doen en als hij meer wil weten dan maar moet bellen, want ik denk dat die man dan ook wel blij is als ik iets met zijn pony's zou gaan doen.

jannetta1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:43

ja maar ik vind het persoon lijk niet een goed idee met een briefje
hij kan wegwaaien of iemand anders leest hem en heeft dan jou naam en nummer
heb ik ook ooit gedaan en had meteen een stalker (niet echt prettig)

maar het is jou keuze.
denk idd dat die man het wel fijn zou vinden als hij er zelf niks mee doet
hebben ze iig de verzorging die ze nodig hebben

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:10

VSW -YRT

ooteketo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:59

misschien kan je dan wel een briefje achterlaten, alleen dan geef je hem aan die man die je aan de overkant van de straat tegen kwam.

alleen dan staat dus op het briefje niet je telefoon nummer
maar een tijd/dag waarop je wil afspreken bij het weiland als hij dat dan accepteerd, heb jij misschien je verzorgpony

X

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 16:23

ja inderdaad je kan een tijd en dag afspreken/neer zetten en als hij er dan staat kunnen jullie verder kijken. :j
zet je dat op het briefje.
of een briefje met je tel, wat je zelf het fijnste vind. :)

JanineVero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 16:50

Ik heb het briefje daar net gebracht (ik had jullie antwoorden nog niet gelezen) En er staan mijn ervaring op en waarom ik het graag zou willen en mijn e-mail adres en mijn 06-nummer. Het is daar wel zichtbaar als die man daar zou komen het is op een paal van het weiland waar ze staan. Ik heb er dus niet opgezet of een tijd en dag afgesproken kan worden? Zou dat erg kunnen zijn? Ik hoop zo dat hij daarop reageer!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:10

Hoeveel ervaring heb je met paarden? Het heeft natuurlijk ook wel met ervaring te maken ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:11

JanineVero schreef:
Ik heb het briefje daar net gebracht (ik had jullie antwoorden nog niet gelezen) En er staan mijn ervaring op en waarom ik het graag zou willen en mijn e-mail adres en mijn 06-nummer. Het is daar wel zichtbaar als die man daar zou komen het is op een paal van het weiland waar ze staan. Ik heb er dus niet opgezet of een tijd en dag afgesproken kan worden? Zou dat erg kunnen zijn? Ik hoop zo dat hij daarop reageer!

ik hoop voor je dat de man reageert. :j
laat je het weten als je een reactie hebt?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:12

Maar als je best wel veel ervaring hebt, zou je misschien wel op internet kunnen kijken, of ze nog goede tips hebben voor zo'n schrikachtig paard. Want je weet maar nooit, het blijven vluchtdieren, en kunnen anders reageren dat je had gehoopt :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:17

Biggers schreef:
Maar als je best wel veel ervaring hebt, zou je misschien wel op internet kunnen kijken, of ze nog goede tips hebben voor zo'n schrikachtig paard. Want je weet maar nooit, het blijven vluchtdieren, en kunnen anders reageren dat je had gehoopt :)

inderdaad :j

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 08:19

Heeeeeeeeey We gaan zaterdag gewoon met Natje voor de kar naar het bos.En gewoon samen longeren gaat vast wel lukken.Ff voor de andere mensen om het duidelijk te houden

Ben de andere verzorger van deze pony

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:02

[bericht was fout xD